Předmět Marketing (anglicky) (61MKT2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 61MKT2 - Marketing (anglicky), Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Úvod - podstata, pojetí a funkce marketinguMarketingové řízení (proces, fáze) - metody marketingového plánováníMarketingové prostředíChování spotřebitelů na trhu - faktory působící na spotřební chováníKupní chování institucí - specifika, vlivy, kupní rozhodováníMarketingový informační systém Marketingový výzkum - předmět, proces, segmentace trhu Marketingový mix (tvorba a řízení)Produkt (vývoj a zavádění nových výrobků na trh) Cena - faktory ovlivňující tvorbu cen, přizpůsobování ceny konkrétním podmínkám trhuDistribuční cesty (funkce, typy) - marketingová logistikaKomunikační proces a jeho prvkyMezinárodní marketing
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni - vysvětlit základní pojmy z oblasti marketingu, - sestavit samostatně marketingový plán, - posoudit vhodnost marketingové strategie či provést základní analýzu prostředí - vytvořit (popř. modifikovat) marketingový mix.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Principles of marketing.Boston:Pearson, 2012.978-0-273-75243-1ZKOTLER, P.Marketing management.Harlow:Pearson Prentice Hall, 2009.978-0-273-71856-7ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Boston:Pearson Education, 2012.978-0-273-75336-0DPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketing communications : a European perspective.Harlow:Person Education, 2013.978-0-273-77322-1
Požadavky
Tento modul je vhodný pro zahraniční studenty
Garant
doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.Ing. Michal Novák