Předmět Strategický marketing (anglicky) (62STM2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 62STM2 - Strategický marketing (anglicky), Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Význam marketingu a marketingové strategie v podmínkách globalizace ekonomických jevů a procesů. 2. Strategický marketingový proces - etapa plánovací. 3. Metody strategické situační analýzy (např. SWOT analýza, metody portfoliové analýzy a její modifikace) 4. Metody strategické situační analýzy (např. SWOT analýza, metody portfoliové analýzy a její modifikace) 5. Marketingový výzkum a segmentace trhu. Tržní segmentace, targeting, positioning, zásady pro positioning, strategie změny positioningu. 6. Marketingový výzkum a segmentace trhu. Tržní segmentace, targeting, positioning, zásady pro positioning, strategie změny positioningu. 7. Marketingový informační systém jako podpora strategického marketingového řízení. 8. Strategické marketingové cíle a volba marketingových strategií. 9. Systematizace marketingových strategií. Strategie marketingového mixu. Strategie brand managementu. 10. Strategický marketingový proces - etapa realizační. Realizační aktivity (kooperace, koordinace, motivace, stanovení odpovědnosti, komunikace). 11. Typy strategií vstupu na mezinárodní trhy. 12. Strategický marketingový proces - etapa kontrolní. 13. Marketingový audit - vymezení funkce auditu, informační zdroje, analýza výsledků, přínosů, výdajů a hodnocení výkonnosti marketingových funkcí a systémů.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni navrhnout vhodný model marketingové strategie používat segmentační výzkum, targeting, positioningnavrhnout efektivní strategie pro marketingový mix řídit kvalitu, procesní zlepšování pomocí marketingové kontroly a marketingového auditu.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZWEST, D. -- FORD, J B. -- IBRAHIM, E.Strategic marketing : creating competitive advantage.New York:Oxford University Press, 2010.978-0-19-955660-1ZMCDONALD, M. -- DUNBAR, I.Market segmentation : how to do it and how to profit from it.Chichester:John Wiley & Sons, Ltd., 2012.978-1-118-43267-9ZMCDONALD, M. -- WILSON, H.Marketing plans : how to prepare them, how to use them.Chichester:Wiley, 2012.978-0-470-66997-6ZGILLIGAN, C. -- WILSON, R M S.Strategic marketing planning.Oxford:Butterworth-Heinemann, 2009.978-1-85617-617-0ZKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Principles of marketing.Boston:Pearson, 2012.978-0-273-75243-1ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5ZKERIN, R A. -- PETERSON, R A.Strategic marketing problems : cases and comments.Boston:Pearson, 2013.978-0-132-74725-7ZUSUNIER, J. -- LEE, J A.Marketing across cultures.Harlow:Pearson Education, 2009.978-0-273-71391-3ZHOFFMAN, K D. -- BATESON, J E G.Services marketing : concepts, strategies, & cases.Mason:South-Western/Cengage Learning, 2011.978-1-4390-3939-7ZHUTT, M D. -- SPEH, T W.Business marketing management : B2B.Mason:South-Western Cengage Learning, 2013.978-1-133-18957-2ZTHOMPSON, A A. -- STRICKLAND, A J.Strategic management : concepts and cases.Boston:Irwin, 1998.0-256-23738-7ZCATEORA, P R. -- GILLY, M C. -- GRAHAM, J L.International marketing.New York:McGraw-Hill/Irwin, 2013.978-0-07-352997-4
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.