Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Online marketing a web ve firemním prostředí (6MI511)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 6MI511 - Online marketing a web ve firemním prostředí, Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Seznámení s obsahem kurzu, organizační záležitosti2. Historie Internetu, rozdíl mezi Internetem a webem, historie webu. Specifika ČR, webové standardy a organizace, které tyto standardy vytvářejí. Reálie - k čemu se internet v dnešní době využívá3. Uživatelé internetu - demografické charakteristiky webových uživatelů a jejich vývoj. Implikace do tvorby webů.3. Definice pojmu kvality, kvalita v oblasti www. Uživatel jako klíčový objekt při stanovování kvality webu. Kvalitativní webové modely. Přístupy založené na softwarových metodikách, přístupy založené na použitelnosti a přístupnosti, komplexní a specializované přístupy.4. Vývoj systému, životní cyklus projektu, tradiční a agilní přístupy k vývoji webu.5. Content management systémy. Podmínky jejich nasazení, výhody a nevýhody, proces implementace CMS, výběr vhodného CMS.6. Search Engine Optimization. K čemu slouží SEO, přístupy a techniky SEO, on-page a off-page faktory, SEO doporučení, měření úspěšnosti SEO.7. Internetová reklama. Specifika e-reklamy, bannerová reklama, výměnné systémy, kontextová reklama, reklama ve vyhledávačích, volba klíčových slov, měření úspěšnosti ppc kampaní, 8. Design webu. Současné trendy v grafickém webdesignu9. Budoucnost webu. Změna v chování uživatelů, nové cíle firemních webů, nové technologie na webuPozn. jednotlivé kapitoly reprezentují témata, téma může být rozebíráno i více setkání

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:stanovit a řídit životní cyklus webového projektu.znát základní principy human-computer interaction, resp. základy použitelnosti a přístupnosti webu.stanovit požadavky na kvalitu firemního webuposoudit jednotivé technologie, které se v současnosti při vývoji webu nejčastěji používají.využít nástroje search engine optimization a znát její význam pro firemní praxirozumět moderním trendům v oblasti internetové reklamy (ppc)zhodnotit nasazení CMS systému vzhledem k plánovanému účelustanovit podmínky optimalizace webu tak, aby byl snáze nalezitelný uživatelemznát nejbližší budoucnost webu

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKAUSHIK, A.Webová analytika 2.0 : kompletní průvodce analýzami návštěvnosti.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-2964-7ZHORŇÁKOVÁ, M.Copywriting.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-3269-2ZHESKOVÁ, M. -- ŠTARCHOŇ, P.Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu.V Praze:Oeconomica, 2009.978-80-245-1520-5ZAttention! this book will make you money [elektronický zdroj] : how to use attention-getting online marketing to increase your revenue.Hoboken, N.J.:Wiley, 2010.ZKARLÍČEK, M.Češi a sociální sítě.2010.ISSN 1214-9594ZSCOTT, D M.The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, & viral marketing to reach buyers directly.Hoboken:John Wiley & Sons, 2011.978-1-118-02698-4ZTAYLOR, G.The ultimate guide to building and marketing your online business : discover the free tools & top tips that will kick-start, grow & maximize your online business.[S.l.]:CreateSpace, 2012.978-1-477-61082-4Dmateriály průběžně zveřejňované na disku K:Dnení k dispozici ...

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.