Předmět yx_Marketing (6MP103)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 6MP103 - yx_Marketing, Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod - podstata, pojetí a funkce marketingu2. Marketingové řízení (proces, fáze) - metody marketingového plánování3. Marketingové prostředí4. Chování spotřebitelů na trhu - faktory působící na spotřební chování5. Kupní chování institucí - specifika, vlivy, kupní rozhodování6. Marketingový informační systém 7. Marketingový výzkum - předmět, proces, segmentace trhu 8. Marketingový mix (tvorba a řízení)9. Produkt (vývoj a zavádění nových výrobků na trh) 10. Cena - faktory ovlivňující tvorbu cen, přizpůsobování ceny konkrétním podmínkám trhu11. Distribuční cesty (funkce, typy) - marketingová logistika12. Komunikační proces a jeho prvky13. Mezinárodní marketing
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni - vysvětlit základní pojmy z oblasti marketingu, - sestavit samostatně marketingový plán, - posoudit vhodnost marketingové strategie či provést základní analýzu prostředí - vytvořit (popř. modifikovat) marketingový mix.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBOUČKOVÁ, J.Základy marketingu.Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1169-6ZFORET, M. -- PROCHÁZKA, P. -- URBÁNEK, T.Marketing : základy a principy.Brno:Computer Press, 2005.80-251-0790-6DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Marketing.Praha:Grada, 2004.80-247-0513-3DFORET, M. -- STÁVKOVÁ, J.Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky.Praha:Grada, 2003.80-247-0385-8DTOMEK, G. -- VÁVROVÁ, V.Marketing od myšlenky k realizaci.Praha:Professional Publishing, 2007.978-80-86946-45-0
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Taťána Hajdíková
Vyučující
Ing. Taťána Hajdíková