Předmět Management obchodních firem (6MP412)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 6MP412 - Management obchodních firem, Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Význam obchodu, terminologie, sociálně ekonomické funkce a etické aspekty2. Trendy a moderní přístupy k reail managementu3. Glogalizace a její dopady do oblasti obchodu, obchodní kooperace4. Procesně orientované obchodní modely a informační technologie5. Retail management obchodních firem, kompetenční mix6. Marketing v obchodě (privátní značky, služby zákazníkům)7. Ochrana spotřebitele
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolování budou studenti schopni: objasnit význam obchodu v ČR a postavení obchodu na trhu EU, znalost retailingových firem na českém a evropském trhu umožní pochopit probíhající procesy kooperace, integrace, koncentrace a internacionalizace, rozlišit základní kompetence obchodní firmy (kompetenční mix).
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZCIMLER, P. -- ZADRAŽILOVÁ, D.Retail management.Praha:Management Press, 2007.978-80-7261-167-6ZPRAŽSKÁ, L. -- JINDRA, J.Obchodní podnikání : retail management.Praha:Management Press, 2002.80-7261-059-7ZHESKOVÁ, M.Category management.Praha:Profess Consulting, 2006.80-7259-049-9ZHAIGH, D.Oceňování značky a jeho význam.Praha:Management Press, 2002.80-7261-073-2ZZAMAZALOVÁ, M.Marketing obchodní firmy.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2049-4ZZákon o obchodních korporacích : komentář.Praha:C.H. Beck, 2013.978-80-7400-480-3DZákon 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele
Požadavky
Zpracování seminární práce a její prezentace. Teoretický písemný test. V obou částech je nutné dosahnout minimálního počtu 30 bodů.
Garant
doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Marie Hesková, CSc.