Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět xy_Marketingová komunikace (6MP415)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 6MP415 - xy_Marketingová komunikace, Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

01. Úvod do marketingové komunikace. Komunikační proces. Komunikační mix.02. Cíle a strategie marketingové komunikace. Integrovaná marketingová komunikace.03. Reklama – historie reklamy, význam reklamy, druhy reklamy.04. Tvorba reklamní kampaně – cíle, rozpočet, volba médií.05. Předpoklady efektivní reklamy. Hodnocení efektivnosti reklamy.06. Specifika reklamního trhu ČR. Mediální zastupitelství. Reklamní agentury.07. Podpora prodeje (sales promotion).08. Vztahy s veřejností (public relations). Krizová komunikace.09. Přímý marketing (direct marketing).10. Sponzoring.11. Osobní prodej (personal selling). Prodejní aktivity.12. Internetový marketing. SEM. SEO. Analýza sociálních sítí (SNA).13. Případové studie z marketingové komunikace. Shrnutí.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:navrhnout marketingový komunikační model, řídit program integrované marketingové komunikace, rozhodovat o marketingovém komunikačním mixu, vybrat vhodnou strategii brandingu, měřit komunikační efekty.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZPŘIKRYLOVÁ, J. -- JAHODOVÁ, H.Moderní marketingová komunikace.Praha:Grada, 2010.978-80-247-3622-8ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketingová komunikace.Praha:Grada, 2003.80-247-0254-1ZFORET, M.Marketingová komunikace.Brno:Computer Press, 2006.80-251-1041-9ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1359-5ZFREY, P.Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů.Praha:Management Press, 2008.978-80-7261-160-7ZHESKOVÁ, M. -- ŠTARCHOŇ, P.Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu.V Praze:Oeconomica, 2009.978-80-245-1520-5ZVYSEKALOVÁ, J.Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky".Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3528-3DJournal of database marketing & customer strategy management [elektronický zdroj].London:DMarketing management journal [elektronický zdroj].DKOUDELKA, J.Spotřební chování a segmentace trhu.Praha:Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006.80-86730-01-8DKELLER, K L.Strategické řízení značky : positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1481-3DSCHULTZ, D E.Moderní reklama : umění zaujmout.Praha:Grada, 1995.80-7169-062-7DWUNDERMAN, L.Direct marketing : reklama, která se zaplatí.Praha:Grada, 2004.80-247-0731-4DTELLIS, G J.Reklama a podpora prodeje.Praha:Grada, 2000.80-7169-997-7DTOSCANI, O.Reklama je navoněná zdechlina.Bratislava:Slovart, 1996.80-85871-82-3DVYSEKALOVÁ, J. -- MIKEŠ, J.Reklama : jak dělat reklamu.Praha:Grada, 2007.978-80-247-2001-2DOGILVY, D.Ogilvy o reklamě.Praha:Management Press, 2007.978-80-7261-154-6DVYSEKALOVÁ, J.Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky.Praha:Grada, 2007.978-80-247-2196-5DVYSEKALOVÁ, J. -- MIKEŠ, J.Reklama : jak dělat reklamu.Praha:Grada Publishing, 2010.978-80-247-3492-7

Požadavky

Zpracování seminární práce a její prezentace. Písemný znalostní test. Dosažení minimálního počtu bodů (25) v obou částech.

Garant

doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.