Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (6MP470)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 6MP470 - Marketingový výzkum, Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do problematiky - vymezení marketingového výzkumu (předmět, typologie, formy) 2. Marketingový informační systém3. Proces marketingového výzkumu, jeho fáze4. Cíl marketingového výzkumu (hypotézy)5. Zdroje dat (primární, sekundární), primární údaje získané kvantitativním a kvalitativním výzkumem6. Metody sběru dat, zásady tvorby dotazníku, druhy otázek používaných v dotaznících7. Přístupy k určení velikosti výběrového souboru8. Problémy při získávání výběrových dat9. Techniky sběru dat (výhody a nevýhody)10. Kontrola dat, kódování11. Analýza dat12. Zpracování závěrečné zprávy, její prezentace13. Etické aspekty provádění marketingového výzkumu (Etický kodex)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni identifikovat případné problémy v oblasti marketingu, shromáždit a analyzovat informace potřebné k řešení, samostatně zpracovat a prezentovat výsledky marketingového výzkumu. Na základě získaných poznatků budou studenti schopni navrhnout soubor praktických opatření.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZMALÝ, V.Marketingový výzkum : teorie a praxe.Praha:Oeconomica, 2008.978-80-245-1326-3ZKOZEL, R. -- MYNÁŘOVÁ, L. -- SVOBODOVÁ, H.Moderní metody a techniky marketingového výzkumu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3527-6DZBOŘIL, K.Marketingový výzkum : metodologie a aplikace.Praha:Oeconomica, 2003.80-245-0615-7DFORET, M. -- STÁVKOVÁ, J.Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky.Praha:Grada, 2003.80-247-0385-8DBÁRTOVÁ, H. -- BÁRTA, V. -- KOUDELKA, J.Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum).Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1275-4DOdborný časopis: Marketing a komunikace

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Taťána Hajdíková

Vyučující

Ing. Taťána Hajdíková