Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Teorie marketingu (HPD910)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu HPD910 - Teorie marketingu, Fakulta managementu JH, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Vědecké metody zkoumání marketingu z hlediska časové osyZakotvení marketingu v ekonomických vědách Základní přístupy k marketingovému managementu (např. přístupy Kotler, Morrison, Keller, Meffert) Marketing jako podnikatelská filozofie, Moderní trendy v marketingu (event marketing, guerilla marketing, virální marketing, branding, buzz marketing, ambush marketing) Marketingový výzkum a jeho využití ve firemni praxiSystémy zaměřené na zvyšování hodnoty pro zákazníka - např. CRM

Získané způsobilosti

Student se bude orientovat v základních teoretických přístupech v marketingovém managementu. Bude rozlišovat výhody a nevýhody marketingových škol a přístupů. Bude schopen navrhnout vhodný způsob marketingové organizace a marketingových programů s důrazem na zvyšování hodnoty pro zákazníka.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZMCCARTHY, E J. -- PERREAULT, W D.Basic marketing : a global-managerial approach.Chicago:Irwin, 1996.0-256-13990-3ZVITALE, R P. -- GIGLIERANO, J J.Business to business marketing : analysis & practice in a dynamic environment.Mason:South-Western/Thomson Learning, 2002.0-324-07296-1ZHUGHES, M.Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili.Praha:Management Press, 2006.80-7261-153-4ZBARNETT, W A. (ed.).Commerce, complexity and evolution : topics in economics, finance, marketing and management : proceedings of the twelfth International Symposium in Economic Theory and Econometrics.Cambridge:Cambridge University Press, 2000.0-521-62030-9ZFRANSES, P H. -- MONTGOMERY, A L.Econometric models in marketing.Bingley:JAI Press, 2007.978-0-76-230857-6ZALI, M.Efektivní marketing.Bratislava:Slovart, 2003.80-7209-384-3ZŠINDLER, P.Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci.Praha:Grada, 2003.80-247-0646-6ZLEVINSON, J C.Guerilla marketing.Brno:Computer Press, 2009.978-80-251-2472-7ZLEVINSON, J C. -- LEVINSON, J. -- LEVINSON, A.Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business.Boston:Houghton Mifflin, 2007.978-0-618-78591-9ZMACKENZIE, I.Management and marketing : with mini-dictionary.Hove:LTP Business, 1997.1-899396-80-2ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1359-5ZKOTLER, P.Marketing places Europe : how to attract investments, industries, residents and visitors to cities, communities, regions and nations in Europe.London:Financial Times, 1999.0-273-64442-4ZAMA WINTER EDUCATORS' CONFERENCE.Marketing theory and applications [elektronický zdroj].Chicago, Ill.:ZFORET, M. -- STÁVKOVÁ, J.Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky.Praha:Grada, 2003.80-247-0385-8DBrown, S.: Postmodern Marketing: Abutting for Beginners: Schoul of Marketing, Enterpreneurship Strategy (2008): University of Ulster Dostupné na www.ulst.ac.uk.

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Marie Hesková, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Marie Hesková, CSc.Mgr. Irena Míková