Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Angličtina pro ekonomy - středně pokročilá úroveň 2 (B1) (2AJ106)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2AJ106 - Angličtina pro ekonomy - středně pokročilá úroveň 2 (B1), Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Marketing (dotace 0/4) a.Discussing the 4 Ps,b.talking about marketing campaigns,c.vocabulary practice - word partnerships to do with marketing,d.reading and listening for specific information,e.review of questions,language skills for exchanging information over the telephone,f.case study -- analysing the reasons for the failure of a product,g.proposing corrective action,h.writing a sales leaflet.2.Planning (dotace 0/4) a.Discussing the different factors in organisational planning,b.reading and listening for specific information,c.review of the different ways to talk about future plans,d.language skills for interrupting and clarifying,e.case study -- analysing market research, making and presenting a plan,f.writing a business letter.3.Managing people (dotace 0/4) a.Discussing qualities and skills of a good manager,b.managing in a cross-cultural context,c.vocabulary practice -- verbs followed by prepositions,d.reading and listening for specific information,e.review of reported speech,f.language of socialising and entertaining,g.case study -- analysing, the difficulties following a merger,proposing solutions,h.writing a memo.4.Managing conflict (dotace 0/4) a.Discussing the ways of handling conflicts,b.different negotiating styles across cultures,c.vocabulary -- practicing word building,d.reading and listening for specific information,e.review of conditionals,f.language skills for dealing with conflicts,g.case study -- negotiating a solution to a problem with an employee and proposing a solution,h.writing a letter.5.Starting new businesses (dotace 0/4) a.Discussing conditions for starting new businesses and public and private sector companies,b.vocabulary -- economic terms,c.reading and listening for specific information,d.review of time clauses, dealing with numbers,e.case study -- choosing a location for a new factory,f.writing a letter.6.Products (dotace 0/4) a.Discussing product features and benefits,b.vocabulary -- describing products,c.reading and listening for specific information,d.review of passives,e.skills for presenting a product,f.case study -- presenting ideas for new products, choosing the best products,g.writing a report.7.Revision (dotace 0/2)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování -budou studenti schopni porozumět anglické terminologii v oblasti marketingu, managementu, propagace a reklamy.-Budou schopni při poslechu zachytit dúležité informace a dělat si poznámky.-Budou schopni číst ekonomické články a reagovat na získané informace.-Budou schopni napsat e-mail, zprávu a záznam z jednání.-Budou schopni komunikovat v obchodních situacích.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZCOTTON, D. -- FALVEY, D. -- KENT, S.Market leader : pre-intermediate business English : course book.Harlow:Longman, 2004.0-582-50720-0DMURPHY, R.English Grammar in Use.Cambridge University Press, 1995.990000453X

Požadavky

Podmínkou připuštění k ústní zkoušce je získání minimálně 60% bodů ze závěrečného testu.

Garant

Mgr. Alena Češková

Vyučující

Mgr. Alena Češková