Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Angličtina pro Arts management 1 (B2) (2AJ131)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2AJ131 - Angličtina pro Arts management 1 (B2), Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Obchodní značky (dotace 0/2) a.Jednáníb.Slovesné časy vyjadřující přítomnostc.E-mail2.Cestování (dotace 0/2) a.Britské a americké výrazy spojené s cestovánímb.Vyjadřování budoucnostic.Telefonování3.Organizace (dotace 0/2) a.Stuktura firmyb.Společenské frázec.Kombinace podstatných jmend.Zpráva4.Změny (dotace 0/2) a.Výrazy popisující změnyb.Vyjadřování minulostic.Zápis z jednání5.Peníze (dotace 0/2) a.Finanční termínyb.Popisování trendůc.Čísla v angličtině6.Reklama (dotace 0/2) a.Jazyk reklamyb.Členy v angličtiněc.Prezentace7.Kultury (dotace 0/2) a.Kulturní povědomíb.Jednáníc.Společenské fráze8.Případové studie (dotace 0/6) a.Caferomab.Work, rest and playc.Auric Bankd.Acquiring Metrote.Angel Investmentsf.Focus Advertisingg.Visitors from China9.Prezentace (dotace 0/4) a.Kulturní aktualityb.Aktuální ekonomické zprávy10.Testy (dotace 0/2) a.Průběžné testyb.Závěrečný test

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu studenti budou schopni- používat terminologii týkající se organizace firmy, obchodní značky, cestování, kultury, financí, reklamy, - rozumět a interpretovat autentické rozhovory s ekonomy, - číst autentické články na řadu aktuálních témat z Financial Times a jiných periodik, - používat vhodný jazyk pro písemnosti typu zpráva a obchodní dopis,- využívat své komunikační dovednosti při prezentacích.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDCOTTON, D. -- FALVEY, D. -- KENT, S. Market leader. Intermediate 3rd Edition. Harlow: Longman, 2010. ISBN 9781408236956

Požadavky

žádné

Garant

PhDr. Ivana Hedvábná

Vyučující

PhDr. Ivana Hedvábná