Předmět Angličtina pro mezinárodní obchod 1 (C1) (2AJ311)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2AJ311 - Angličtina pro mezinárodní obchod 1 (C1), Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Corporate entertainment (dotace 0/2) a.Corporate eventsb.Small talks2.Exchanging information (dotace 0/2) a.Meetingb.Paraphrasing informationc.Writing a report3.Corporate social responsibility (dotace 0/2) a.Ethical versus commercial valuesb.Stakeholders' versus shareholders' interests4.Meetings (dotace 0/2) a.Chairing, managingb.Dynamicsc.Cross-cultural problems5.Teamwork (dotace 0/2) a.Transnational teamsb.Research into the nature of teamsc.Various attitudes to teamworkd.Parallels between sports and business6.Promoting your ideas (dotace 0/2) a.Public speakingb.The audience analysisc.Presenting ideas7.Relationship building (dotace 0/2) a.Networkingb.Socialising8.Business skills (dotace 0/2) a.Presentations, using visuals and voiceb.Solving problems on the phonec.E-mail, fax9.Case studies (dotace 0/4) a.Ethical issues in investmentsb.Team spirit10.Grammar and vocabulary review (dotace 0/4) a.Tensesb.Conditionalsc.Modal verbsd.Questionse.Passivef.Ideas' links, multi-verb sentencesg.Phrasal verbsh.Social English11.Tests (dotace 0/2) a.Test 1b.Test 2
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni - vyjadřovat se o různých aspektech mezinárodního obchodu (etika, teamworking, networking)- dokáží úspěšně obstát v reálných situacích, např. při různých akcích pořádaných firmami, na schůzích a obchodních jedníních - správně a s vysokou mírou profesionality prezentovat fakta i názory a pracovat s informacemi- používat efektivně osvojenou slovní zásobu a probrané gramatické jevy
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDPOWELL M. In company, upper-intermediate, Oxford Macmillan, 2011, ISBN 978-0-230-71722-0DThe Economist, Wall Street Journal, The Guardian, The Daily Telegraph
Požadavky
Během semestru píší studenti dva průběžné testy, absolvují ústní prezentaci a odevzdají písemnou práci.
Garant
PhDr. Pavlína Janáčková
Vyučující
Mgr. Halka Čapková, Ph.D.Mgr. Jana DyčkováPhDr. Pavlína Janáčková