Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Organizace a řízení cestovních kanceláří a cestov. agentur (2CR301)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR301 - Organizace a řízení cestovních kanceláří a cestov. agentur, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Postavení cestovních kanceláří a cestovních agentur na trhu cestovního ruchu, vývoj. (dotace 2/0)2.Předmět činnosti cestovní kanceláře a cestovní agentury. (dotace 2/2)3.Charakteristika produktu cestovní kanceláře a cestovní agentury, specifika. (dotace 2/2)4.Struktura produktu cestovní agentury a jeho zajištění. (dotace 2/2)5.Tvorba zájezdů jako hlavní součást produktu cestovní kanceláře. (dotace 2/4)6.Cenová politika - tvorba cen cestovní kanceláře a cestovní agentury. (dotace 2/4)7.Distribuce produktu cestovní kanceláře a cestovní agentury, ochrana spotřebitele. (dotace 2/2)8.Právní úprava průvodcovské činnosti v České republice a v EU. (dotace 2/0)9.Osobnost průvodce - požadavky na znalosti a dovednosti, charakterové vlastnosti. Příprava průvodce na zájezd. (dotace 2/0)10.Pracovní agenda průvodce. (dotace 2/2)11.Spolupráce průvodce s cestovní kanceláří. (dotace 2/0)12.Základy metodiky průvodcovské činnosti. (dotace 1/4)13.Mluvené slovo a praktická cvičení. (dotace 1/4)14.Typy přípravy průvodce na akci. (dotace 2/0)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kursu studenti budou schopni- vysvětlit postavení a úlohu cestovních kanceláří a cestovních agentur na trhu cestovního ruchu - vysvětlit úlohu asociací cestovních kanceláří a agentur - charakterizovat produkt cestovních kanceláří a cestovních agentur a jeho strukturu- využít teoretické znalostí při tvorbě různých typů zájezdů- stanovit cenovou politiku a zpracovávat cenové kalkulace různých typů zájezdů- charakterizovat různé distribuční cesty při realizaci produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur včetně specifické ochrany spotřebitele - vysvětlit postavení a úlohu průvodce na trhu cestovního ruchu- pracovat jako průvodci cestovního ruchu na základě využítí teoretických znalostí a praktických dovedností tj. připravit si trasu, itinerář a výklad dle zadání

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZORIEŠKA, J.Služby v cestovním ruchu.Praha:Idea servis, 2010.978-80-85970-68-5ZORIEŠKA, J.Metodika činnosti průvodce cestovního ruchu.Praha:Idea servis, 2007.978-80-85970-57-9DEduard Poche, Prahou krok za krokem, Praha, 2001. ISBN 807185-37-39

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Zdenka Petrů

Vyučující

Ing. Jan Herget, Ph.D.Ing. Markéta KalábováPhDr. Jarmila NetkováIng. Zdenka Petrů