Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management cest. kanceláří, cest. agentur a společen. akcí (2CR403)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR403 - Management cest. kanceláří, cest. agentur a společen. akcí, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Podmínky pro zahájení provozu cestovní kanceláře a cestovní agentury, faktory ovlivňující jejich činnost. (dotace 2/2)2.Specifika produktu cestovní kanceláře a cestovní agentury. (dotace 2/2)3.Nabídka cestovních kanceláří, inovace produktu cestovní kanceláře. (dotace 2/2)4.Problematika DPH v cestovním ruchu / cestovní kanceláře a cestovní agentury. (dotace 2/2)5.Základní ekonomické ukazatele cestovních kanceláří a cestovních agentur. (dotace 2/2)6.Platební operace v cestovních kancelářích a v cestovních agenturách. (dotace 2/2)7.Charakteristika a vymezení společenských akcí. (dotace 2/2)8.Kongresový cestovní ruch, příprava a organizace kongresů a konferencí. (dotace 2/2)9.Druhy společenských gastronomických akcí, dle významu a formy organizace - vlastní zajištění. (dotace 2/2)10.Cenová kalkulace akce, ekonomická efektivnost. (dotace 2/2)11.Incentivní turistika - příprava a realizace. (dotace 2/2)12.Festivaly - typy, význam, příprava a realizace. (dotace 2/2)13.Sportovní akce - druhy, příprava a realizace. (dotace 2/2)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni- analyzovat podmínky pro zahájení a provoz cestovní kanceláře a cestovní agentury a faktory, které ovlivňují jejich činnost- vysvětlit specifika produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur - vytvořit a inovovat nabídku cestovní kanceláře- analyzovat a zhodnotit základní ekonomické ukazatele cestovních kanceláří a cestovních agentur- vytvořit ekonomický a marketingový plán dle zaměření cestovní kanceláře - charakterizovat různé společenské události a vysvětlit jejich význam pro cestovní ruch - připravit, zorganizovat a zajistit různé akce v rámci kongresového nebo incentivního cestovního ruchu, - udělat cenovou kalkulaci různých společenských akcí a vyhodnotit jejich ekonomickou efektivnost

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZORIEŠKA, J.Kongresový cestovní ruch.Praha:Idea servis, 2004.80-85970-45-7ZORIEŠKA, J.Technika služeb cestovního ruchu.Praha:Idea servis, 1999.80-85970-27-9ZPETRŮ, Z.Základy ekonomiky cestovního ruchu.Praha:Idea servis, 1999.80-85970-29-5DHOUŠKA, P. -- PETRŮ, Z.Cestovní ruch v působnosti orgánů EU.Praha:Oeconomica, 2010.978-80-245-1645-5

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Zdenka Petrů

Vyučující

Ing. Tomáš BakosIng. Jan Herget, Ph.D.Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.Ing. Zdenka Petrů