Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové řízení a rozhodování v cestovním ruchu (2CR405)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR405 - Marketingové řízení a rozhodování v cestovním ruchu, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Specifika marketingu podniků cestovního ruchu. (dotace 2/2)2.Spotřební chování účastníka cestovního ruchu, analýza tržních příležitostí, marketingový výzkum. (dotace 2/2)3.Marketingová strategie, tržní segmentace a trendy, cílové trhy, marketingový mix, umísťování a cíle marketingu. (dotace 4/4)4.Marketingový plán a jeho sestavení. (dotace 2/2)5.Specifika marketingového mixu podniků cestovního ruchu, nástroje marketingového mixu a jejich použití s přihlédnutím k segmentaci zákazníků. (dotace 4/4)6.Marketing destinací a jeho uplatňování v podmínkách České republiky. (dotace 2/2)7.Analýza regionů České republiky z hlediska dalšího rozvoje cestovního ruchu. (dotace 2/2)8.Tvorba speciálních package pro odlišné segmenty návštěvníků České republiky. (dotace 2/2)9.Propagace České republiky na zahraničních trzích. (dotace 2/2)10.Marketingová studie vybrané značky v CR - týmové zpracování případová studie. (dotace 4/4)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni - vysvětlit podstatu a jednotlivé fáze marketingového řízení a rozhodování- definovat pojem spotřebního chování v cestovním ruchu a charakterizovat jeho hlavní trendy- vyjmenovat a charakterizovat metody marketingového výzkumu využívané v cestovním ruchu- popsat jednotlivé marketingové nástroje a vysvětlit jejich využití s ohledem na tržní situaci a vybraný cílový tržní segment- zhodnotit stávající situaci podniku cestovního ruchu na trhu- připravit a vyhodnotit dotazníkové šetření- provést mystery shopping v podnicích cestovního ruchu- vytvořit marketingový plán podniku cestovního ruchu- navrhnout marketingové strategie s ohledem na vybraný tržní segment

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKIRÁĽOVÁ, A.Marketing : destinace cestovního ruchu.Praha:Ekopress, 2003.80-86119-56-4ZKIRÁĽOVÁ, A.Marketing hotelových služeb.Praha:Ekopress, 2006.80-86929-05-1ZMORRISON, A M.Marketing pohostinství a cestovního ruchu.Praha:Victoria Publishing, 1995.80-85605-90-2

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jarmila Indrová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jarmila Indrová, CSc.Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.Ing. Jana Valentová, Ph.D.