Předmět Lázeňství (2CR406)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR406 - Lázeňství, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Historický vývoj lázeňství u nás i v zahraničí, charakter služeb lázeňství. (dotace 1/1)2.Vzájemný vztah lázeňství a cestovního ruchu. (dotace 1/1)3.Typologie lázeňských míst v České republice. (dotace 2/2)4.Rozdělení lázeňských zařízení dle charakteru služeb v cestovním ruchu. (dotace 2/2)5.Lázeňství jako ekonomický systém. (dotace 2/2)6.Specifika marketingu v lázeňství. (dotace 2/2)7.Řízení a organizace lázeňských podniků. (dotace 2/2)8.Lázeňský produkt a jeho modifikace. (dotace 2/2)9.Indikační seznamy a konkurence lázeňských podniků. (dotace 2/2)10.Ekonomické přínosy lázeňství. (dotace 2/2)11.Význam lázeňství v rozvoji regionů. (dotace 2/2)12.Lázeňství ve vybraných zemích Evropy. (dotace 2/2)13.Exkurze (dotace 4/4)
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni- typologicky rozlišit postavení jednotlivých lázeňských míst v ČR- charakterizovat segmenty účastníků zdravotně orientovaného cestovního ruchu a jejich vývoj- popsat produkt lázeňského zařízení a jeho modifikaci dle segmentů poptávky- podat přehled o lázeňství ve vybraných zemích Evropy- vyhodnotit konkurenční pozici jednotlivých lázeňských firem- provést analýzu spotřebního chování klientů lázeňských zařízení- vyhodnotit význam lázeňství pro region- navrhnout marketingová opatření v oblasti realizace produktu
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKNOP, K.Lázeňství : ekonomika a management.Praha:Grada, 1999.80-7169-717-6ZBURACHOVIČ, S. -- WIESER, S.Encyklopedie lázní a léčivých pramenů v Čechách, na Moravě a ve Slezsku.Praha:Libri, 2001.80-7277-048-9ZKŘÍŽEK, V.Obrazy z dějin lázeňství.Praha:Libri, 2002.80-7277-092-6ZSEIFERTOVÁ, V.Marketing v lázeňském cestovním ruchu.Praha:Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, 2003.80-86592-00-6DČeské lázně a lázeňstí, Ministerstvo pro místní rozvoj, Praha 2007
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Lena Mlejnková
Vyučující
Ing. Lena Mlejnková