Předmět Trendy světového cestovního ruchu - studijní cesta - anglicky (2CR416)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR416 - Trendy světového cestovního ruchu - studijní cesta - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Úvodní seminář (dotace 0/8) a.Přehled významných mezinárodních veletrhů a výstav v oboru - druhy akcí- nomenklatura- významné charakteristiky používané pro hodnocení akcíb.Cíle a strategie prezentace vystavovatelů na mezinárodním veletrhu cestovního ruchuc.Základní informace k organizaci kurzud.Význam, cíle, strategie rozvoje navštíveného veletrhue.Obsah, organizace a kritéria hodnocení seminárních pracíf.Metodologie pro zpracování seminárních prací (studie vybraného aspektu trhu)g.Metodika přípravy na účast na vybrané akci2.Samostatná práce -- přípravná fáze (dotace 0/12) a.Příprava na účast na vybraném veletrhub.Rozpracování plánu projektu seminární prácec.Zpracování teoretického zázemí k zadanému tématu3.Studijní cesta (dotace 0/18) a.Třídenní zahraniční studijní cesta, návštěva veletrhub.Setkání s odborníky, rozhovory, diskusec.Sběr podkladů pro seminární práci4.Samostatná práce -- závěrečná fáze (dotace 0/24) a.Zpracování dat získaných v průběhu studijní cestyb.Dokončení seminární práce5.Příprava prezentace seminární práce (dotace 0/10)6.Závěrečný seminář (dotace 0/6) a.Předložení, prezentace a diskuse seminární práce
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni: - orientovat se v prostředí významných mezinárodních veletrhů (posoudit jejich možný přínos pro aktivního a pasivního účastníka, připravit se na vlastní účast na vybrané akci) - vyhodnotit aktuální nabídku jednotlivých segmentů cestovního ruchu, popsat, srovnat a zhodnotit přístup jednotlivých aktérů při jejich prezentaci na akci - identifikovat trendy světového trhu cestovního ruchu - samostatně zpracovat a argumentovat zadané aktuální téma – vypracovat studii vybraného segmentu trhu cestovního ruchu (naplánovat vlastní projekt, identifikovat a vyhledat odpovídající zdroje informací, rozpracovat teoretické zázemí tématu, připravit sběr dat v terénu v průběhu odborné exkurze, realizovat sběr dat, zpracovat zjištěné údaje, vyhotovit analýzu, argumentovat své závěry) - prezentovat výsledky své samostatné práce
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDLandermann, B., Maier-Fairclough, J.: English for Trade Fairs and Events, Cornelsen, 2012, ISBN978-3-464-20475-7Don-line support of the course (instructions for writing seminar thesis, work sheets, manual for the preparation of the visit to an international professional event) Dupdated professional articles in COT, International Journal of Tourism Research
Požadavky
Zapsání předmětu není možné pro studenty, kteří absolvovali předmět 2CR316. Aktivní účast na studijní cestě do zahraničí a důstojná reprezentace KCR VŠE během jejího konání. Každý student musí mít platný cestovní dokument – pas či občanský průkaz (v případě občanů mimo EU – vízum).
Garant
Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.