Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové řízení a rozhodování v cestovním ruchu - anglicky (2CR455)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR455 - Marketingové řízení a rozhodování v cestovním ruchu - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Specifika marketingu podniků cestovního ruchu. (dotace 2/2)2.Spotřební chování účastníka cestovního ruchu, analýza tržních příležitostí, marketingový výzkum. (dotace 2/2)3.Marketingová strategie, tržní segmentace a trendy, cílové trhy, marketingový mix, umísťování a cíle marketingu. (dotace 4/4)4.Marketingový plán a jeho sestavení. (dotace 2/2)5.Specifika marketingového mixu podniků cestovního ruchu, nástroje marketingového mixu a jejich použití s přihlédnutím k segmentaci zákazníků. (dotace 4/4)6.Marketing destinací a jeho uplatňování v podmínkách České republiky. (dotace 2/2)7.Analýza regionů České republiky z hlediska dalšího rozvoje cestovního ruchu. (dotace 2/2)8.Tvorba speciálních package pro odlišné segmenty návštěvníků České republiky. (dotace 2/2)9.Propagace České republiky na zahraničních trzích. (dotace 2/2)10.Marketingová studie vybrané značky v CR - týmové zpracování případová studie. (dotace 4/4)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni - vysvětlit podstatu a jednotlivé fáze marketingového řízení a rozhodování- definovat pojem spotřebního chování v cestovním ruchu a charakterizovat jeho hlavní trendy- vyjmenovat a charakterizovat metody marketingového výzkumu využívané v cestovním ruchu- popsat jednotlivé marketingové nástroje a vysvětlit jejich využití s ohledem na tržní situaci a vybraný cílový tržní segment- zhodnotit stávající situaci podniku cestovního ruchu na trhu- připravit a vyhodnotit dotazníkové šetření- provést mystery shopping v podnicích cestovního ruchu- vytvořit marketingový plán podniku cestovního ruchu- navrhnout marketingové strategie s ohledem na vybraný tržní segment

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDHospitality and Travel Marketing – 4th edition, Allastair M. Morrison, ISBN 978-141801DMarketing for Hospitality and Tourism – 5th edition, Philip Kotler ISBN13:978-0135045596, Prentice Hall, Inc., 2010

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jarmila Indrová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jarmila Indrová, CSc.