Předmět Management cestovních kanceláří a cestovních agentur (2CR523)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2CR523 - Management cestovních kanceláří a cestovních agentur, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Základní podmínky pro podnikání cestovních kanceláří a cestovních agentur (dotace 2/2)2.Charakteristika produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur (dotace 2/2)3.Tvorba zájezdů -produktu cestovních kanceláří (dotace 2/2)4.Cenová politika a tvorba cen, specifika (dotace 2/4)5.Specifické formy distribuce produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur (dotace 2/0)6.Ekonomické ukazatele cestovních kanceláří a agentur (dotace 2/4)7.Legislativa EU ve vztahu k cestovním kancelářím a agenturám (dotace 2/0)8.Právní úprava průvodcovské činnosti v ČR a EU (dotace 2/0)9.Osobnost průvodce -- požadavky na kvalifikaci, osobní vlastnosti (dotace 2/0)10.Spolupráce průvodce s cestovními kancelářemi a agenturami (dotace 2/0)11.Základy metodiky průvodcovské činnosti. Mluvené slovo (dotace 2/6)12.Příprava průvodce na akci . Pracovní agenda průvodce (dotace 2/6)13.Typy přípravy průvodce na akci (dotace 2/0)
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kursu studenti budou schopni- analyzovat podmínky pro zahájení a provoz cestovní kanceláře a cestovní agentury a faktory, které ovlivňují jejich činnost- vysvětlit specifika produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur a jeho strukturu - využít teoretické znalostí při tvorbě různých typů zájezdů- stanovit cenovou politiku a zpracovávat cenové kalkulace různých typů zájezdů- charakterizovat různé distribuční cesty při realizaci produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur včetně specifické ochrany spotřebitele - analyzovat a zhodnotit základní ekonomické ukazatele cestovních kanceláří a cestovních agentur- vytvořit ekonomický a marketingový plán dle zaměření cestovní kanceláře - vysvětlit postavení a úlohu průvodce na trhu cestovního ruchu- pracovat jako průvodci cestovního ruchu na základě využítí teoretických znalostí a praktických dovedností tj. připravit si trasu, itinerář a výklad dle zadání
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZORIEŠKA, J.Metodika činnosti průvodce cestovního ruchu.Praha:Idea servis, 2007.978-80-85970-57-9ZORIEŠKA, J.Služby v cestovním ruchu.Praha:Idea servis, 2010.978-80-85970-68-5DHOUŠKA, P. -- PETRŮ, Z.Cestovní ruch v působnosti orgánů EU.Praha:Oeconomica, 2010.978-80-245-1645-5
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Zdenka Petrů
Vyučující
Ing. Jan Herget, Ph.D.Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.Ing. Zdenka Petrů