Předmět Mezinárodní marketing - anglicky (2MO404)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO404 - Mezinárodní marketing - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Problematika mezinárodního marketingu je vyučována v angličtině. Kurz probíhá obvykle formou mimosemestrálního kurzu a je zajišťován ve spolupráci s partnerskými zahraničními universitami. Kurz umožňuje získat specifické vědomosti o mezinárodním marketingu, zejména o sociálně-kulturních odlišnostech, chování spotřebitelů na mezinárodních trzích a vhodných strategiích pro zahraniční trhy.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- vysvětlit a popsat odlišnosti mezinárodního marketingu od marketingu prováděného na domácím trhu- navrhnout adaptace marketingové strategie pro konkrétní zahraniční trh
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKEEGAN, W J. -- SCHLEGELMILCH, B B.Global marketing management : a European perspective.Harlow:Financial Times, 2001.0-273-65572-8ZMACHKOVÁ, H. -- KRÁL, P. -- LHOTÁKOVÁ, M. -- KARLÍČEK, M. -- MALÝ, J. -- ŠTĚRBOVÁ, L.International marketing : theory, practices and new trends.Praha:Oeconomica, 2010.978-80-245-1643-1
Požadavky
žádné
Garant
prof. Ing. Hana Machková, CSc.
Vyučující
prof. Ing. Hana Machková, CSc.