Předmět Strategie mezinárodního podnikání - anglicky (2MO430)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO430 - Strategie mezinárodního podnikání - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Mezinárodní podnikatelské prostředí (dotace 0/2)2.Globalizace a její vliv na rozvoj mezinárodního podnikání (dotace 0/2)3.Úloha mezinárodních institucí, integrační procesy (dotace 0/2)4.Strategie vstupů na globální trhy (dotace 0/2)5.Rozvojové strategie (dotace 0/2)6.Výrobní a další podnikatelské aktivity a řízení lidských zdrojů (dotace 0/4)7.Mezinárodní marketing (dotace 0/2)8.Firemní kultura, corporate governance a etika (dotace 0/2)9.Interkulturní management a vyjednávání (dotace 0/2)10.Management a leadership v mezinárodních firmách (dotace 0/2)11.Nové podnikatelské příležitosti na mezinárodních trzích (dotace 0/2)12.Strategie udržitelného rozvoj (dotace 0/2)
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:- lépe využívat potřebné nástroje a informace pro koncipování mezinárodních podnikatelských strategií, jež zohledňují kulturní, politické, ekonomické souvislosti.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZELLIS, J. -- WILLIAMS, D.International business strategy.[London]:Pitman, 1995.0-273-60712-XZKETELHÖHN, W.International business strategy.Oxford:Butterworth-Heinemann, 1995.0-7506-0645-2DVerbeke, A.: International Business Strategy. Cambridge University Press 2013, ISBN-13: 978-1107683099
Požadavky
žádné
Garant
prof. Ing. Hana Machková, CSc.
Vyučující
Ing. et Ing. Petr Buryan, Ph.D.prof. Ing. Hana Machková, CSc.