Předmět Mezinárodní komunikační strategie značek - anglicky (2MO434)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO434 - Mezinárodní komunikační strategie značek - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Úvod do problematiky mezinárodní značkové politiky, praktické aspekty.Příprava mezinárodních komunikačních kampaní vybraných značek.Vztahy mezi zadavateli, reklamními agenturami, mediálními agenturami, agenturami specializovanými na digitální a přímý marketing. Strategické plánování v reklamních agenturách a příprava průřezových komunikačních strategií.Výzkum trh a chování spotřebitelů.Příprava zadání pro komunikační agentury.Mediální plánování ve firemní praxi.Kreativní přístupy reklamních agentur.Prezentace studentských projektů.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:- navrhnout mezinárodní komunikační kampaň - vyhodnotit úlohu jednotlivých subjektů, tj. vztahy mezi klienty, reklamními agenturami, mediálními agenturami a agenturami specializovanými na digitální komunikaci a přímý marketing- vymezit profesní profil strategického plánovače (strategic planner) a jeho úlohu při spolupráci komunikační a mediální agentury- připravit podklady pro kreativní kampaň- připravit zadání pro komunikační agentury
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZAAKER, D A. -- JOACHIMSTHALER, E.Brand leadership.New York:The Free Press, 2000.0-684-83924-5
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Petr Král, Ph.D.
Vyučující
Dipl.-Kfm. Michael BahlesIng. Petr Král, Ph.D.