Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní komunikační strategie značek - anglicky (2MO434)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO434 - Mezinárodní komunikační strategie značek - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Úvod do problematiky mezinárodní značkové politiky, praktické aspekty.Příprava mezinárodních komunikačních kampaní vybraných značek.Vztahy mezi zadavateli, reklamními agenturami, mediálními agenturami, agenturami specializovanými na digitální a přímý marketing. Strategické plánování v reklamních agenturách a příprava průřezových komunikačních strategií.Výzkum trh a chování spotřebitelů.Příprava zadání pro komunikační agentury.Mediální plánování ve firemní praxi.Kreativní přístupy reklamních agentur.Prezentace studentských projektů.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:- navrhnout mezinárodní komunikační kampaň - vyhodnotit úlohu jednotlivých subjektů, tj. vztahy mezi klienty, reklamními agenturami, mediálními agenturami a agenturami specializovanými na digitální komunikaci a přímý marketing- vymezit profesní profil strategického plánovače (strategic planner) a jeho úlohu při spolupráci komunikační a mediální agentury- připravit podklady pro kreativní kampaň- připravit zadání pro komunikační agentury

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZAAKER, D A. -- JOACHIMSTHALER, E.Brand leadership.New York:The Free Press, 2000.0-684-83924-5

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Petr Král, Ph.D.

Vyučující

Dipl.-Kfm. Michael BahlesIng. Petr Král, Ph.D.