Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing luxusních výrobků - anglicky (2MO440)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO440 - Marketing luxusních výrobků - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod do luxusního marketingu: definice, hlavní myšlenky, základní principy (dotace 0/1)2.Kulturní a sociální rámec luxusu (dotace 0/1)3.Mezinárodní prostředí a jeho vliv na luxusní průmysl (dotace 0/2)4.Globální trh s luxusem a hlavní motivy pro "expanzi" luxusu (dotace 0/2)5.Růstové strategie pro luxusní trh (dotace 0/2)6."Anti- pravidla" luxusního marketingu: jak udržet zároveň dostupnost a exkluzivitu (dotace 0/2)7.Identifikace hráčů a sektorů: hlavní výrobci, instituty a kategorie (dotace 0/2)8.Modely luxusu (dotace 0/2)9.Kult luxusní značky: vytvoření luxusního výrobku v protikladu k běžným a prémiovým výrobkům (dotace 0/2)10.Koncept přidané hodnoty v luxusu (dotace 0/2)11.Charakter cílového trhu (dotace 0/2)12.Segmentace luxusních spotřebních výrobků (dotace 0/2)13.Positioning v mezinárodním prostředí na trhu luxusu (dotace 0/2)14.Marketingová komunikace pro luxusní sektor (dotace 0/2)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:- zhodnotit hlavní koncepty marketingu luxusních výrobků- analyzovat sektory, hlavní hráče a vztahy v mezinárodním marketingu luxusních výrobků- rozlišit mezi běžnými, prémiovými a luxusními produkty- vyhodnotit, jak může značka získat luxusní status- rozlišit a vybrat komunikační potřeby a specifika- vytvořit odpovídající marketingovou strategii pro luxusní trh

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKAPFERER, J. -- BASTIEN, V.The luxury strategy : break the rules of marketing to build luxury brands.London:Kogan Page, 2009.978-0-7494-5477-7

Požadavky

Povinná účast na seminářích. O případné omluvě rozhodne vyučující.

Garant

Ing. Petr Král, Ph.D.

Vyučující

Ing. Petr Král, Ph.D.Ing. Marija Zlatić, Ph.D.