Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Analýza proveditelnosti uvedení produktu na trh - anglicky (2MO442)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO442 - Analýza proveditelnosti uvedení produktu na trh - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod a podnikání (dotace 0/3) a.Podnikání v USA a na mezinárodních trzíchb.Typy start-up podnikůc.Inovační strategie a její důležitost v malém podnikáníd.Podnikatelský proces2.Rozpoznání příležitosti a tvroba záměrů (dotace 0/3) a.Základní charakteristiky příležitostib.Pozorování trendůc.Řešení problémud.Tržní mezerye.Osobnostní charakteristiky podnikatele3.Analýza odvětví a konkurence (dotace 0/3) a.Porozumění hodnotovému řetězcib.Tvorba přidané hodnoty v odvětvíc.Analýza potenciálu cílového trhu/ odvětvíd.Analýza konkurence4.Tvorba efektivního obchodního modelu (dotace 0/3) a.Části efektivního obchodního modelu a stanovení záměrub.Vývoj mapy záměru v týmuc.Prezentace záměru a mapy záměru5.Analýza proveditelnosti (dotace 0/3) a.Analýza proveditelnosti výrobku/ službyb.Finanční analýza proveditelnostic.Techniky výzkumu trhud.Odhady prodejů6.Výzkum (dotace 0/4) a.Tvorba výzkumu pro analýzu proveditelnostib.Tvorba výzkumného plánuc.Výzkum proveditelnosti7.Dokončení analýzy proveditelnosti (dotace 0/7) a.Změna obchodního plánu na základě výsledků výzkumub.Dokončení výzkumného plánuc.Dokončení analýzy proveditelnostid.Příprava a prezentace závěrečné zprávy

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou účastníci:- schopni připravit finální studii proveditelnosti,- budou schopni zorganizovat a prezentovat své nápady potenciálním investorům a klíčovým stakeholderům,- porozumět podnikatelskému procesu od vytvoření nápadu až k vývoji podnikatelského záměru,- budou schopni identifikovat a definovat cílový trh,- budou schopni otestovat proveditelnost záměru výrobku/ služby na zamýšleném cílovém trhu,- pochopí, jak různé ekonomické systémy ovlivňují podnikatelský proces.

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Petr Král, Ph.D.

Vyučující

Ing. Petr Král, Ph.D.