Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketingová komunikace - anglicky (2MO506)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2MO506 - Mezinárodní marketingová komunikace - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Přednášky: (dotace 26/0) (dotace 26/0) a.Úvod do mezinárodní marketingové komunikace. Marketingový komunikační proces. Jednostupňová, dvoustupňová a vícestupňová marketingová komunikace. Potenciální problémy související se zvláštnostmi mezinárodního prostředí. (2/0)b.Cíle marketingové komunikace. Chování spotřebitele a jeho vliv na marketingovou komunikaci- model learn- feel- do, model rozhodování spotřebitele, AIDA model, teorie sociálního učení a podmíněných reflexů (2/0)c.Cíle mezinárodní marketingové komunikace. Komunikační plánování a tvorba komunikační strategie. (2/0)d.Reklama- teorie a praxe. Charakteristiky reklamy, funkce reklamy, kreativita v reklamě, vyhodnocení účinnosti reklamy, plánování reklamní kampaně. (2/0)e.Mediální strategie. Mediální trh a rozdíly v mezinárodním prostředí. Nová média a jejich využití. Nové trendy v marketingové komunikaci (guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing, facebook marketing). (2/0)f.Public relations- teorie a praxe. Charakteristiky PR, funkce PR, hlavní nástroje PR- media relations, interní komunikace, publicita. (2/0)g.Podpora prodeje- teorie a praxe. Charakteristiky a funkce podpory prodeje, nástroje podpory prodeje a jejich využití. (2/0)h.B2B marketingová komunikace- teorie a praxe. Specifika B2B trhu, rozhodovací proces na B2B trhu, cílové skupiny komunikace na B2B trhu, tvorba sdělení pro B2B trh. Reklama na B2B trhu (cíle, média). (2/0)i.Osobní prodej jako komunikační nástroj (s důrazem na mezinárodní prostředí a podmínky B2B trhu). (2/0)j.Mezinárodní veletrhy a výstavy. Výběr podle cílů a zaměření, příprava a realizace, hodnocení výsledků. Státní podpora účastí. (2/0)k.Právní regulace marketingové komunikace v EU a rozdíly v mezinárodním prostředí. Formy regulace, obsah regulace. Etika v marketingové komunikaci, kodexy, mezinárodní odlišnosti. (2/0)l.Přednáška ve spolupráci s firemními partnery (4/0)2.Cvičení: (dotace 0/26) (dotace 0/26) a.Úvod do problematiky, marketingový mix a marketingový komunikační mix (ATL, BTL, TTL), nástroje komunikačního mixu. (0/2)b.Faktory rozhodování o komunikačním mixu, komunikační strategie Pull a Push, komunikační rozpočet. (0/2)c.Segmentace zákazníků, příklady zacílení komunikace na konkrétní segmenty. (0/2)d.Komunikační plán a strategie- týmová prezentace. (0/4)e.Mediální trh- skupinová diskuze. (0/4)f.Event marketing- týmová prezentace. (0/2)g.Krizová komunikace- simulace konkrétní situace a její řešení. Skupinová diskuze. (0/2)h.Plánování a výběr mezinárodního veletrhu- simulace konkrétní situace a její řešení. Skupinová diskuze. (0/2)i.Osobní prodej- simulace konkrétní situace a její řešení. (0/2)j.Studentské prezentace (0/4)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- vysvětlit použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu- vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými nástroji komunikačního mixu- vysvětlit hlavní koncepty chování spotřebitele a využít je při plánování komunikační kampaně- naplánovat vhodnou komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů- zvolit správnou komunikační strategii- rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů a některé z těchto nástrojů rovněž vytvořit

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketing communications : a European perspective.Harlow:Person Education, 2013.978-0-273-77322-1DFILL, C.Marketing communications : brands, experiences and participation.Harlow:Pearson, 2013.978-0-273-77054-1DFILL, C.Marketing communications : engagements, strategies and practice.Harlow:Prentice Hall, 2006.0-273-68772-7DFILL, C.Marketing communications : interactivity, communities and content.Harlow:Prentice Hall, 2009.978-0-273-71722-5DLEVINSON, J C. -- LEVINSON, J. -- LEVINSON, A.Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business.Boston:Houghton Mifflin, 2007.978-0-618-78591-9

Požadavky

Docházka na semináře je povinná. O případné omluvě rozhoduje vyučující. Ústní zkouška má formu diskuze nad závěrečným testem, který se píše na konci semestru.

Garant

Ing. Petr Král, Ph.D.

Vyučující

Ing. Petr Král, Ph.D.Ing. Marija Zlatić, Ph.D.