Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět E-marketing - anglicky (2OP325)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP325 - E-marketing - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod do marketingu na internetu (dotace 2/0) a.Internet a terminologie e-marketingub.Význam přímého marketinguc.e-Business modely2.Úvod do sociálních médií a budoucnost webu (dotace 2/0) a.Současné trendy a budoucnost webu, Internet pro obchod a marketingb.Úvod do Webu 2.0 a sociální média3.Hledání obchodní příležitosti na webu (dotace 2/0) a.Úrovně a základ pro konkurenční výhodub.Nejlepší produkty / služby pro e-commercec.Mezery na trhu4.Sociální Media / Síťový marketing - Workshop I (dotace 3/0) a.vytvořte sociální mediální strategii, která zahrnuje: specifické téma, osobní branding / umístění, a vyberte cílový trh (y) pro mikro-blogování pomocí Twitterub.nastavte Personal Learning Network (PLN) pomocí Google Reader a přihláste se k odběru informačních kanálů RSS, vhodnvhodných pro specifické téma5.Strategie webové stránky, tvorba designu a technologie (dotace 2/0) a.Faktory rozhodování o webovém designub.7C rámec pro strategický / tvůrčí web designc.Ostatní strategické / tvůrčí návrhy6.e-Marketingové plánování a strategie (dotace 2/0) a.Proces plánováníb.Rozdíly mezi obchodním plánem a marketingovým plánemc.E-Marketingový plán7.Databáze pro e-marketingové strategie (dotace 2/0) a.Customer relationship management (CRM)b.Databáze terminologiec.Využití zákaznické databáze8.e-Marketing a Promotion (dotace 2/0) a.Integrovaná marketingová komunikace (IMC) a propagační mixb.Strategie kontaktování zákazníků a věrnostní programyc.Přehled e-marketingových komunikačních strategií9.Sociální Media / Síťový marketing - Workshop II (dotace 3/0) a.Poskytnutí zpětné vazby na nastavení Twitter strategie a PLN úkolub.Diskuze o 7C plánování a strategiec.Ukázka marketingu v sociálních médiích pomocí Twitteru10.Public Relations / Reklama pro e-marketing (dotace 2/0) a.Rámec pro vztahy s veřejností / propagační rozhodnutíb.Úroveň tisku a informativnostic.Virální marketing a word of mouth (WOM)d.Role sociálních médií11.Inzerce pro e-marketing (dotace 2/0) a.Media - terminologieb.Kvalitativní a kvantitativní faktory pro tvorbu mediálních rozhodnutíc.Zásady pro e-mail a e-bulletinyd.Zásady pro bloggováníe.Zásady pro placené vyhledávání12.Podpora prodeje pro e-marketing (dotace 2/0) a.Rámec pro rozhodnutí na podporu prodejeb.Typy a cíle pro podporu prodejec.Taktika a strategie podpory prodeje

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:- používat internet pro marketing v podnikání- řešit plánování a strategie v rámci e-marketingového plánu - používat v současné době nejlepší marketingové postupy, stejně jako vysvětlit vliv sociálních médií a dalších technologií

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDaktuální články dle zadání učiteleDcurrent articles according to the teacher

Požadavky

žádné

Garant

prof. Ing. Dana Zadražilová, CSc.

Vyučující

prof. Ing. Dana Zadražilová, CSc.