Předmět Public Relations (2OP445)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP445 - Public Relations, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Podstata Public Relations a jeho význam, Vývoj PR: ontogeneze a fylogeneze. (dotace 2/2)2.Členění oboru a struktura příjmů podle druhů činnosti. Český trh PR agentur. (dotace 2/2)3.Brand PR vs Corporate PR. (dotace 2/2)4.Sponzoring a charita. Podstata získávání prostředků a jejich reinvestování na obecně prospěšné účely. Hodnocení efektivnosti sponzoringu. (dotace 2/2)5.Public Affairs a lobbying. PR proces, role průzkumu trhu. (dotace 2/2)6.Komunikační cíle v PR. Cílové skupiny v PR. Nástroje PR. (dotace 2/2)7.Media Relations, média z pohledu PR, typologie médií, techniky Media Relations. (dotace 2/2)8.Tiskové zprávy a tiskové konference. (dotace 2/2)9.Event Management, obsah prezentace, důvody pro organizování akcí. (dotace 2/2)10.Krizová komunikace, otázky při identifikace krize. Krize jako příležitost, krizový manuál a jeho obsah. (dotace 2/2)11.Strategic Messaging a kreativní psaní v PR. (dotace 2/2)12.Korporativní komunikace. (dotace 2/2)13.Interní chod PR agentury. (dotace 0/2)14.Etika v Public Relations. (dotace 2/0)
Získané způsobilosti
Absolvent: - chápe PR proces a zásady PR kampaně při použití jednotlivých nástrojů, -zná metody a postupy v oboru PR, - prokáže schopnost sestavit tiskovou zprávu, -umí připravit koncept krizové komunikace, -prokáže své dovednosti v rámci zapojení do týmového PR projektu včetně jeho prezentace, -je schopen vyhodnotit účinnost PR kampaně.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBAJČAN, R.Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii.Praha:Management Press, 2003.80-7261-096-1ZSTEJSKALOVÁ, D. -- HORÁKOVÁ, I. -- ŠKAPOVÁ, H.Strategie firemní komunikace.Praha:Management Press, 2008.978-80-7261-178-2ZVYSEKALOVÁ, J. -- MIKEŠ, J.Image a firemní identita.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2790-5ZNĚMEC, P.Integrovaná komunikace korporací.Praha:Oeconomica, 2006.80-245-1027-8DLESLY, P.Public relations : teorie a praxe.Praha:Victoria Publishing, 1995.80-85865-15-7DHeath, Robert, L. & kol., Handbook of Public Relations., 2001, 0-7919-1286-XDPhilips, D., On-line Public Relations, 2004, 978-80-247-0368-8
Požadavky
Aktivita na cvičeních je prověřována formou individuální práce a řešení případových studií.
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.