Předmět Praxe v PR agenturách (2OP451)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP451 - Praxe v PR agenturách, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Seznámení s průběhem praxe v PR agentuře2. Seznámení s chodem PR agentury3. Zapojení do týmu4. Příprava tiskové konference5. Sběr informací pro vypracování případové studia6. Event Management7. Krizový manuál a jeho obsah8. Strategic Messaging9. Etika v PR
Získané způsobilosti
Absolvent: - umí na základě získaných praktických dovedností a zkušeností v PR agentuře sestavit PR projekt pro konkrétního klienta, - umí připravit tiskovou zprávu pro klienta, -je schopen navrhnout koncept krizové komunikace-umí uplatnit korporátní PR pro konkrétního zadavatele.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORÁKOVÁ, I. -- ŠKAPOVÁ, H. -- STEJSKALOVÁ, D.Strategie firemní komunikace.Praha:Management Press, 2000.80-85943-99-9ZNĚMEC, P.Integrovaná komunikace korporací.Praha:Oeconomica, 2006.80-245-1027-8DPHILLIPS, D.Online public relations.Praha:Grada, 2003.80-247-0368-8DBAJČAN, R.Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii.Praha:Management Press, 2003.80-7261-096-1
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.