Předmět Média a mediální strategie (2OP542)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP542 - Média a mediální strategie, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Média v komerčních komunikacích (dotace 2/2) a.Podstata médií uplatňovaných v komerčních komunikacích.b.Dělení médií (kriteria).c.Mediatypy uplatňované v komerčních komunikacích.2.Mediální plánování. (dotace 2/2) a.Role media plannerů.b.Proces mediálního plánování.c.Principy pro výběr médií pro kampaň.3.Prezentace media plánu. (dotace 2/2) a.Základ hypotetického plánu.b.Mediální cíle.c.Komparační analýza.4.Mediální ukazatele (dotace 2/2) a.Nejdůležitější uplatňované mediální ukazatele.b.Souvztažnost mediálních ukazatelů.c.Výpočet příkladů na mediální ukazatele.5.Vztahy mezi médii, reklamou a zákazníkem. (dotace 2/2) a.Jak si zákazníci vybírají média: Entertainment a informace.b.Mediální plánování a marketingový mix.c.Důležitost médií v nákupním procesu zákazníka.6.Televize a její uplatnění v komerčních komunikacích. (dotace 2/2) a.Televize a její komunikační podstata.b.Klady a zápory televize při jejím uplatnění v komerčních komunikacích.c.Výzkum sledovanosti televizních kanálů a pořadů na nich (TV metrové šetření).7.Rozhlas a jeho uplatnění v komerčních komunikacích. (dotace 2/2) a.Rozhlas a jeho komunikační podstata.b.Klady a zápory rozhlasu při jeho uplatnění v komerčních komunikacích.c.Výzkum poslechovosti rozhlasových stanic (Radio projekt).8.Tisk a jeho uplatnění v komerčních komunikacích. (dotace 2/2) a.Tisk a jeho komunikační podstata, uplatnění novin a časopisů v komerčních komunikacích.b.Klady a zápory tisku při jeho uplatnění v komerčních komunikacích.c.Výzkum čtenosti tisku (novin a časopisů), Media projekt.9.OOH (Out of Home) média. (dotace 2/2) a.OOH média, jejich podstata a uplatnění v komerčních komunikacích.b.Klady a zápory OOH médií při jejich uplatnění v komerčních komunikacích.c.Výzkum billboardů: metody: G-Wert a Medias.10.Internet a jeho uplatnění v komerčních komunikacích. (dotace 2/2) a.Internet, jeho podstata a uplatnění v komerčních komunikacích.b.Klady a zápory Internetu při jeho uplatnění v komerčních komunikacích.c.Výzkum Internetu (Net monitor).11.Organizace nákupu médií. (dotace 2/2) a.Nákupní systémy médií.b.Media mix.c.Optimalizace nákupu médií.12.Mediální agentura a její role v reklamním řetězci. (dotace 2/2) a.Reklamní řetězec a jeho jednotlivé články, role mediální agentury.b.Organizační struktura mediální agentury.c.Trh mediálních agentur v ČR.13.Prezentace studentů - Case study (dotace 2/2) a.Týmová prezentace studentů (case study) před komisí odborníků z praxe.b.Diskuse, feet back.c.Hodnocení jednotlivých týmů.
Získané způsobilosti
Absolvent: -si osvojil zásady mediálního plánování -umí stanovit mediální strategii pro konkrétní komunikační ¨ kampaň -dokáže vyhodnotit vhodnost uplatnění jednotlivých médiatypů v komunikační kampani -umí změřit efektivnost komunikační kampaně při využití vhodných mediálních ukazatelů pro jednotlivé mediatypy -dokáže posoudit vhodnost jednotlivých nákupních systémů při organizaci nákupu médií
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSISSORS, J.Advertising media planning.0844215635ZBÁRTA, V. -- PÁTÍK, L. -- POSTLER, M.Retail marketing.Praha:Management Press, 2009.978-80-7261-207-9ZMCQUAIL, D.Úvod do teorie masové komunikace.Praha:Portál, 2009.978-80-7367-574-5DPOSTLER, M.Média v reklamě : televize, rozhlas, tisk.Praha:Oeconomica, 2003.80-245-0629-7DPOSTLER, M.Média v reklamě. Díl 2.Praha:Vysoká škola ekonomická, 1999.80-7079-827-0DAvery, J. Advertising Campaign Planning, 2000, 1-887229-06-x
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.