Předmět Řízení značky a Account Management (2OP543)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP543 - Řízení značky a Account Management, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Značka a její role v komerčních komunikacích. (dotace 2/2) a.Výrobek - značka - brand.b.Druhy značek.c.Význam značky v komerčních komunikacích a marketingu.2.Požadavky kladené na značku. (dotace 2/2) a.Zásady tvorby značky.b.Jednoduchost, originalita, relevance.c.Analýza na příkladech úspěšných a méně úspěšných značek.3.Prvky značky. (dotace 2/2) a.Jméno jako klíčový prvek značky.b.Logo a symboly značky.c.Představitel značky, slogany a pověvky, obal.4.Identita značky. (dotace 2/2) a.Podstata značky (brand essence), fyzické charakteristiky značkyb.Osobnost značky, kulturní hodnoty značky.c.Hodnoty a vztahy, které značka představuje.5.Image značky (dotace 2/2) a.Pojem image značky, podstata.b.Typy image (druhový image, firemní image, produktový/značkový image).c.Budování image značky (zásady).6.Insight značky. (dotace 2/2) a.Insight značky, podstata, význam.b.Vztah mezi insightem a reklamním sdělením.c.Kde hledat insight značky (příklady).7.Pozice Brand Managera ve firmě. (dotace 2/2) a.Vazba brand managera na jeho základní kompetence a povinnosti a jeho role ve firmě.b.Odpovědnost Brand Managera za mezinárodní značku na lokálním trhu.c.Kroky, kterými musí Brand Manager projít při vytváření kvalitního dlouhodobého a krátkodobého plánu značky.8.Strategické řízení značky. (dotace 2/2) a.Význam a role analýzy v práci Brand Managera.b.Typy dat potřebných při vytváření marketingového plánu.c.Tvorba marketingových plánů, analýza, vytvoření strategie, schvalovací proces, exekuce, vyhodnocení výsledku.9.Značkové strategie. (dotace 2/2) a.Typy značkových strategií.b.Budování značky (Brand building).c.Hlavní úkoly moderního řízení značky.10.Hodnota značky a její trvalé zvyšování. (dotace 2/2) a.Oceňování značky a jeho význam.b.Metody pro oceňování značky.c.Ekvita značky (Brand equity), oceňování versus hodnocení značky.11.Account management v komunikační agentuře. (dotace 2/2) a.Organizační struktura komunikační agentury s full servisem pro klienta.b.Vztah komunikační agentura - klient. Výběrové řízení na komunikační agenturu.c.Role Account managera.12.Client a creative brief - zásady tvorby. (dotace 2/2) a.Client brief (klientovo zadání) a jeho struktura.b.Role kreativního oddělení v komunikační agentuře, creative brief.c.Zásady správné prezentace konceptu reklamní kampaně pro klienta komunikační agentury.13.Prezentace studentů - case study. (dotace 2/2) a.Týmová prezentace studentů - case study.b.Diskuze + feet backc.Hodnocení jednotlivých týmů.
Získané způsobilosti
Absolvent: -pochopil komunikační podstatu značky a její roli v komerčních komunikacích -se naučil uplatnit správné postupy pro strategické řízení značky -umí setavit marketingový plán při dodržení jeho požadované struktury -dokáže připravit klientský a kreativní brief pro konkrétní komunikační kampaň -pochopil podstatu reklamního řetězce a jeho jednotlivých článků při komunikační kampani
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZPŘIBOVÁ, M. -- HINDLS, R. -- MYNÁŘOVÁ, L.Strategické řízení značky : brand management.Praha:Ekopress, 2000.80-86119-27-0ZHAIGH, D.Oceňování značky a jeho význam.Praha:Management Press, 2002.80-7261-073-2ZKELLER, K L.Strategické řízení značky : positioning a hodnota značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1481-3ZAAKER, D A.Brand building : budování obchodní značky.Brno:Computer Press, 2003.80-7226-885-6DBÁRTA, V. -- PÁTÍK, L. -- POSTLER, M.Retail marketing.Praha:Management Press, 2009.978-80-7261-207-9DMcDonald, C., Is Your Advertising Working ?, 2003, 1-84116-139 X
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.