Předmět Retailing v USA - anglicky (2OP609)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP609 - Retailing v USA - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Úvod (dotace 0/2) a.vymezení retailingub.typy maloobchodníkůc.systemizace maloobchodních prodejen2.Chování zákazníků (dotace 0/2) a.STP modelb.pochopení spotřebitele v maloobchoděc.analýza cílového trhu3.Územní plánování a analýza (dotace 0/3) a.výběr vhodné lokality s ohledem na formát jednotkyb.positioningc.doprava zákazníků4.Prvky designu prodejny (dotace 0/3) a.layout (uspořádání) prodejnyb.řízení provozuc.rozmístění sortimentu5.Merchandising (dotace 0/4) a.plánování sortimentub.rozpočetc.formy prodeje6.Ceny (dotace 0/4) a.základy maloobchodní cenové politikyb.cenové přirážkyc.slevyd.obchodní podmínky7.Plánování zisku v maloobchodě (dotace 0/3) a.strategický model ziskub.zvyšování marže8.Řízení lidských zdrojů v retailingu (dotace 0/2) a.řízení personálub.plánování personáluc.motivace personálu9.Reklama a propagace v maloobchodě (dotace 0/3) a.vytváření image prodejnyb.propagace na prodejně
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni: - popsat základní principy fungování maloobchodního odvětví v USA; - vysvětlit význam motivace pracovníků v maloobchodě; - určit jednotlivé typy nákupního chování a doporučit vhodnou strategii reklamy; - vybrat vhodnou metodu územní a provozní analýzy a aplikovat ji na konkrétním příkladu; - zhodnotit cenovou strategii, včetně marže a zisku.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDLevy and Weitz Retailing Management, 7th edition USA McGraw Hill-Irwin 2008 0073381047 / 9780073381046
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Alena Filipová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Alena Filipová, Ph.D.