Předmět Marketingové řízení 2 (2OP824)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP824 - Marketingové řízení 2, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Prohloubení teoretických znalostí z Marketingového řízení 1. Zpracování vybrané části marketingového analýzy a marketingového plánu na příkladu vlastní firmy. Prezentace a obhajoba návrhu.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni: - navrhnout optimální positioning a targeting pro konkrétní produkt; - vypracovat strategii pro řízení značky; - vysvětlit důvody pro integrovanou komunikaci firmy s okolím; - připravit marketingový plán firmy, a to jak na taktické, tak na strategické úrovni; - kriticky zhodnotit stávající marketingové plány a doporučit možnosti jejich optimalizace.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1359-5ZKOTLER, P.Marketing management.Harlow:Pearson Prentice Hall, 2009.978-0-273-71856-7ZKOTLER, P. -- BLIEMEL, F.Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung.Stuttgart:C.E. Poeschel, 1992.3-7910-0504-9DKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Marketing.Praha:Grada, 2004.80-247-0513-3DKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy.Praha:Management Press, 2000.80-7261-010-4DKOTLER, P.Marketing v otázkách a odpovědích.Brno:Computer Press, 2005.80-251-0518-0DKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2DKOTLER, P.10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat.Praha:Grada, 2005.80-247-0969-4
Požadavky
Průběžná aktivita formou zpracování seminárních studií je podmínkou.
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.