Předmět Komerční komunikace (2OP834)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP834 - Komerční komunikace, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Marketingové a komerční komunikace (dotace 2/0) a.Marketingové komunikace, podstata, charakteristika.b.Dělení marketingových komunikací na ATL a BTL (trendy). Integrované marketingové komunikace (IMC).c.Formy komerčních komunikací (podstata, charakteristika jednotlivých forem).2.Cíle komerčních komunikací. (dotace 2/0) a.Obchodní cíl x marketingový cíl x cíl komerčních komunikací (vztahy).b.Možnosti měření efektivnosti komerčních komunikací ve vazbě na jejich cíl.c.Výzkumy v oblasti komerčních komunikací.3.Cílové skupiny v komerčních komunikacích. (dotace 2/0) a.Marketingová segmentace trhu, segmenty a jejich vymezení.b.Cílové skupiny v komerčních komunikacích.c.Cílové skupiny v reklamě a v médiu pro reklamu.4.Poselství v komerčních komunikacích. (dotace 2/0) a.Poselství a apely v komerčních komunikacích.b.Typy apelů používaných v komerčních komunikacích.c.Rizika některých tvrzení v reklamě.5.Média v komerčních komunikacích. (dotace 2/0) a.Médium a jeho vymezení, druhy médií.b.Charakteristika vybraných médií.c.Media mix a jeho tvorba, mediální strategie.6.Mediální ukazatele (dotace 2/0) a.Mediální ukazatele používané v komerčních komunikacích.b.Souvztažnost mezi mediálními ukazateli.c.Příklady na vybrané mediální ukazatele. Mediální výzkumy.7.Propagační prostředky a jejich využití v reklamě. (dotace 2/0) a.Propagační prostředek a jeho podstata.b.Druhy propagačních prostředků.c.Inzerát, jeho tvorba, druhy inzerátů, vhodnost uplatnění.8.Harmonogram a rozpočet v komunikační kampani. (dotace 2/0) a.Harmonogram v reklamní kampani.b.Modely uplatňované při nasazování TV spotů.c.Rozpočet v komunikační kampani.9.Client a creative brief (dotace 2/0) a.Client brief - obsah, zásady tvorby.b.Creative brief - obsah, zásady tvorby.c.Neopomenutelné a zakázané prvky v reklamě jako součást Client briefu.10.Právo a etika v komerčních komunikacích. (dotace 2/0) a.Právo v komerčních komunikacích (soukromé, veřejné).b.Etika v komerčních komunikacích (samoregulace).c.Etický kodex RPR.11.Reklamní řetězec a jeho jednotlivé články. (dotace 2/0) a.Zadavatelé reklamy, profesní sdružení ČSZV.b.Role mediální agentury a mediálního zastoupení.c.Reklamní agentura a média jako součást reklamního řetězce.12.Komunikační agentura a její jednotlivá oddělení. (dotace 2/0) a.Řízení komunikační agentury, role traffic.b.Charakteristika jednotlivých oddělení komunikační agentury.c.Tendr na komunikační agenturu ze strany zadavatele reklamy.13.Soutěž o efektivnost reklamy EFFIE. (dotace 2/0) a.Světové soutěže reklamy (Světový festival reklamy v Cannes, Clio).b.Soutěž EFFIE (historie, podstata, kriteria hodnocení, soutěžní kategorie).c.Prezentace soutěže EFFIE (promítání DVD s komentářem).
Získané způsobilosti
Absolvent: - chápe podstatu jednotlivých forem marketingových a komerčních komunikací- umí navrhnoutr komunikační mix a media mix pro konkrétní komunikační kampaň- chápe komunikační podstatu konkrétní reklamní kampaně a umí posoudit její efektivitu-je schopen připravit teze projektu komunikační kampaně na konkrétní téma-umí posoudit komunikační kampaň z hlediska doporučených zásad a vytýčených cílů.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZVYSEKALOVÁ, J. -- MIKEŠ, J.Image a firemní identita.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2790-5ZTELLIS, G J.Reklama a podpora prodeje.Praha:Grada, 2000.80-7169-997-7ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketing communications : a European perspective.Harlow:Prentice Hall, 2007.978-0-273-70693-9ZVYSEKALOVÁ, J. -- MIKEŠ, J.Reklama : jak dělat reklamu.Praha:Grada Publishing, 2010.978-80-247-3492-7
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.