Předmět Retail Marketing (2OP843)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP843 - Retail Marketing, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1) Spotřebitel x zákazník, chování spotřebitelů, modely spotřebního chování 2) Spotřebitel současnosti a budoucnosti, jeho životní styl 3) Marketingové a psychologické přístupy k typologii zákazníků4) Typologie spotřebitelů podle metodiky GfK, AISA, Young & Rubicam a TN Sofres 5. Výzkum trhu jako součást informačního systému retailingové firmy, druhy výzkumů, zdroje informací. Soubory respondentů pro jednotlivé druhy výzkumu trhu, způsob výběru 6. Uplatnění kvantitativního výzkumu trhu v retailingové firmě7. Uplatnění kvalitativního výzkumu trhu v retailingové firmě (motivační výzkum, imageové testy, výzkum obalu -- design test) 8. Značka x Brand (podstata, rozdíl), význam pro retailingovou firmu, strategické řízení značky. Uplatnění vlatních značek retailingových řetězců (private labels) 9. Marketingové a komerční komunikace v retailingové firmě, podstata, formy, charakteristika, význam 10.Formy podlinkových marketingových komunikačních aktivit (In-Store, Sales Support, Sampling, Merchandising, Couponing, Event Marketing) a jejich využití v retailingové firmě 11.CRM (Consumer Relationship Management) a jeho uplatnění v retailingové firmě 12. Cenová podpora prodeje v retailingové firmě, metody cenové podpory prodeje a jejich komparace. Podpora prodeje v maloobchodě a podpora firemních partnerů
Získané způsobilosti
Absolvent: - umí aplikovat nástroje marketingu do oblasti obchodu se zaměřením na retailingové firmy - je schopen použít vybrané metody marketingového výzkumu trhu k získání informací pro uplatnění marketingových nástrojů-umí připravit výzkum znalosti značky při použítí metody recall bez pomoci a recall s pomocí-dokáže připravit cenový výzkum s cílem zjistit očekávanou cenu, otestovat cenu na cenové stupnici a stanovit cenový práh- umí uplatnit vybrané metody kvalitativního výzkumu trhu-umí navrhnout marketingovou strategii pro retailingovou firmu či pro její obchodně provozní jednotku.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P. -- ARMSTRONG, G.Marketing.Praha:Grada, 2004.80-247-0513-3ZPŘIBOVÁ, M. -- HINDLS, R. -- MYNÁŘOVÁ, L.Strategické řízení značky : brand management.Praha:Ekopress, 2000.80-86119-27-0
Požadavky
Vypracování semestrální práce je podmínkou nutnou.
Garant
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Vyučující
Ing. Milan Postler, Ph.D.