Předmět Výzkum trhu (2OP852)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP852 - Výzkum trhu, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Tři úrovně rozhodování: Makro, domácnost, individuumTrend, megatrend, vlnaDomácnost: struktura, životní cyklus, investování, permanentní příjemIndividuum, kvantitativní a kvalitativní výzkumMotivace, postojeCena a spotřebitelRozhodování a prognozy
Získané způsobilosti
Absolvent: -osvojil si znalost faktorů formujících aktuální chování spotřebitele -pochopil ekonomické, sociální i psychologické determinanty chování spotřebitele -je schopen usuzovat na odlišnosti ve struktuře poptávky a chování spotřebitelů při odlišných sociálních ekonomických podmínkách a o psychologických aspektech motivace. -dokáže vybrat vhodné metody pro výzkum trhu na konkrétníá téma -umí číst a interpretovat výsledky výzkumu trhu a posuzovat jejich účelnost
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBÁRTA, V. -- BÁRTOVÁ, H.Homo spotřebitel.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1558-8ZBÁRTOVÁ, H. -- BÁRTA, V. -- KOUDELKA, J.Chování spotřebitele a výzkum trhu.Praha:Oeconomica, 2004.80-245-0778-1ZKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2ZDOWNHAM, J. -- WORCESTER, R M.Consumer market research handbook.New York:Van Nostrand Reinhold, 1978.0-442-30237-1DKOUDELKA, J.Spotřební chování a marketing.Praha:Grada, 1997.80-7169-372-3
Požadavky
Aktivita se ověřuje plněním průběžných úkolů v rámci výuky.
Garant
doc. Ing. PhDr. Vladimír Bárta, CSc.
Vyučující
doc. Ing. PhDr. Vladimír Bárta, CSc.