Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Výzkum trhu (2OP852)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2OP852 - Výzkum trhu, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tři úrovně rozhodování: Makro, domácnost, individuumTrend, megatrend, vlnaDomácnost: struktura, životní cyklus, investování, permanentní příjemIndividuum, kvantitativní a kvalitativní výzkumMotivace, postojeCena a spotřebitelRozhodování a prognozy

Získané způsobilosti

Absolvent: -osvojil si znalost faktorů formujících aktuální chování spotřebitele -pochopil ekonomické, sociální i psychologické determinanty chování spotřebitele -je schopen usuzovat na odlišnosti ve struktuře poptávky a chování spotřebitelů při odlišných sociálních ekonomických podmínkách a o psychologických aspektech motivace. -dokáže vybrat vhodné metody pro výzkum trhu na konkrétníá téma -umí číst a interpretovat výsledky výzkumu trhu a posuzovat jejich účelnost

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBÁRTA, V. -- BÁRTOVÁ, H.Homo spotřebitel.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1558-8ZBÁRTOVÁ, H. -- BÁRTA, V. -- KOUDELKA, J.Chování spotřebitele a výzkum trhu.Praha:Oeconomica, 2004.80-245-0778-1ZKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2ZDOWNHAM, J. -- WORCESTER, R M.Consumer market research handbook.New York:Van Nostrand Reinhold, 1978.0-442-30237-1DKOUDELKA, J.Spotřební chování a marketing.Praha:Grada, 1997.80-7169-372-3

Požadavky

Aktivita se ověřuje plněním průběžných úkolů v rámci výuky.

Garant

doc. Ing. PhDr. Vladimír Bárta, CSc.

Vyučující

doc. Ing. PhDr. Vladimír Bárta, CSc.