Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing - čínské případové studie (2SE425)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2SE425 - Mezinárodní marketing - čínské případové studie, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Mezinárodní marketing a jeho přístup k prostředí. (dotace 4/0)2.Vstup na mezinárodní trhy (dotace 4/0)3.Strategie v mezinárodním marketingu (dotace 4/0)4.Mezinárodní marketingový mix (dotace 4/0)5.Případové studie (dotace 14/0)

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování tohoto kurzu budou studenti schopni: - vytvořit si rámcovou představu o čínském prostředí, možnostech i konkurenci, - identifikovat současné hlavní charakteristiky čínské ekonomiky a její pozici ve světové ekonomice, - charakterizovat vývoj čínského zahraničního obchodu a investičních toků, - identifikovat problémy, kterým čelí stávající čínský ekonomický model.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDCapitalism with Chinese characteristics: entrepreneurship and the state, Cambridge: Cambridge, University Press, 2008 DCHEN Jiagui: 30 years of reform and opening up: experience and characteristics, China Economist, Nov.-Dec. 2008, pp. 18-22, 1673-8837DChina's great economic transformation, Cambridge: Cambridge, University Press, 2008DPEI Changhong: The development of an open economy in China, China Economist, Nov.-Dec. 2008, pp. 23-32, 1673-8837

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Ingeborg Němcová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Ingeborg Němcová, CSc.