Předmět Mezinárodní marketing - čínské případové studie (2SE425)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 2SE425 - Mezinárodní marketing - čínské případové studie, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Mezinárodní marketing a jeho přístup k prostředí. (dotace 4/0)2.Vstup na mezinárodní trhy (dotace 4/0)3.Strategie v mezinárodním marketingu (dotace 4/0)4.Mezinárodní marketingový mix (dotace 4/0)5.Případové studie (dotace 14/0)
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování tohoto kurzu budou studenti schopni: - vytvořit si rámcovou představu o čínském prostředí, možnostech i konkurenci, - identifikovat současné hlavní charakteristiky čínské ekonomiky a její pozici ve světové ekonomice, - charakterizovat vývoj čínského zahraničního obchodu a investičních toků, - identifikovat problémy, kterým čelí stávající čínský ekonomický model.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNDCapitalism with Chinese characteristics: entrepreneurship and the state, Cambridge: Cambridge, University Press, 2008 DCHEN Jiagui: 30 years of reform and opening up: experience and characteristics, China Economist, Nov.-Dec. 2008, pp. 18-22, 1673-8837DChina's great economic transformation, Cambridge: Cambridge, University Press, 2008DPEI Changhong: The development of an open economy in China, China Economist, Nov.-Dec. 2008, pp. 23-32, 1673-8837
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Ingeborg Němcová, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Ingeborg Němcová, CSc.