Předmět Strategické řízení značky - anglicky (MO_907)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MO_907 - Strategické řízení značky - anglicky, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Principy moderního brand managementu. Základní prvky značky: osobnost značky, fyzické prvky, kulturní prvky, self-imageové přínosy, reflektovaný spotřebitel, vztahy mezi spotřebitelem a značkouPotenciální přínosy značky: vyšší věrnost zákazníků, menší zranitelnost marketingovými krizemi, vyšší zisk, zvýšení efektivnosti marketingové komunikace. Ekvita značky: marketingová a finančníDeskriptory výkonnosti a zdraví značkyAudit značkyStrategie řízení značky: komunikační strategie značky, produktová, distribuční a cenová strategie značkyVhodná firemní kultura jako předpoklad pro úspěšné řízení značkyMěření tržního postavení značky a emocí spojených se značkouBudování značek na mezinárodních trzích
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou doktorsndi schopni:- aplikovat principy moderního brand managementu- kriticky vyhodnotit teoretické přístupy - analyzovat faktory ovlivňující hodnotu značky- definovat a zdůvodnit rozhodnutí v oblasti značkové strategie
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKAPFERER, J.The new strategic brand management : advanced insights and strategic thinking.London:Kogan Page, 2012.978-0-7494-6515-5DAAKER, D.A.: Building Strong Brands, Pocket Books (29 April 2010), ISBN-13: 978-1849830409DKELLER, K.L: Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Prentice Hall; 4th edition (August 20, 2012), ISBN-13: 978-0132664257
Požadavky
žádné
Garant
prof. Ing. Hana Machková, CSc.
Vyučující
prof. Ing. Hana Machková, CSc.