Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketingové řízení (MO_911)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MO_911 - Mezinárodní marketingové řízení, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Základní principy mezinárodního marketingového managementu (dotace 0/0) a.Cíle, koncepce, specifika 90.let a specifika trhu ČR.b.Globalizace trhu.c.Mezinárodní marketingové strategie a podmínky jejich uplatnění.d.Vstup českých firem na zahraniční trhy. Analýza vnějšího prostředí.e.Výběr tržních segmentů. Relevantní trhy. Strategické obory podnikání.f.Podnikatelské subjekty ČR na trhu EU. Příprava základních strategických řešení pro získání komparativních výhod - vedoucí postavení firmy v oblasti nákladů, diferenciace. Rizika a výhody strategických řešení. Volba marketingového mixu.g.Vstup zahraničních podnikatelských subjektů na trh ČR. Analýza trhu ČR, vývojové trendy hlavních makro a mikroekonomických charakteristik, ekonomické a legální podmínky pro podnikání na tuzemském trhu. Úroveň konkurence. Faktory úspěšnosti tržně orientovaného subjektu.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- porozumět důsledkům transformace české ekonomiky na současné postavení podniků na světovém trhu- rozvíjet výzkumné a analytické postupy pro přípravu marketingové strategie firmy- pracovat v týmu a prezentovat výsledky analýz

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKEEGAN, W J. -- SCHLEGELMILCH, B B.Global marketing management : a European perspective.Harlow:Financial Times, 2001.0-273-65572-8ZUSUNIER, J. -- LEE, J A.Marketing across cultures.Harlow:Pearson Education, 2009.978-0-273-71391-3ZMACHKOVÁ, H.Mezinárodní marketing.Praha:Grada, 2006.80-247-1678-XDLYNCH, R.European BusinessStrategies, An Analysis of Europes Top Companies.1992.0749407816DJEANNET, H.International Marketing Management.Houghton Mifflin Company, 1988.990000653XDKOTLER, P.Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola.Praha:Victoria Publishing, 1992.80-85605-08-2

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Anna Klosová, CSc.