Předmět Mezinárodní marketingové řízení (MO_911)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MO_911 - Mezinárodní marketingové řízení, Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Základní principy mezinárodního marketingového managementu (dotace 0/0) a.Cíle, koncepce, specifika 90.let a specifika trhu ČR.b.Globalizace trhu.c.Mezinárodní marketingové strategie a podmínky jejich uplatnění.d.Vstup českých firem na zahraniční trhy. Analýza vnějšího prostředí.e.Výběr tržních segmentů. Relevantní trhy. Strategické obory podnikání.f.Podnikatelské subjekty ČR na trhu EU. Příprava základních strategických řešení pro získání komparativních výhod - vedoucí postavení firmy v oblasti nákladů, diferenciace. Rizika a výhody strategických řešení. Volba marketingového mixu.g.Vstup zahraničních podnikatelských subjektů na trh ČR. Analýza trhu ČR, vývojové trendy hlavních makro a mikroekonomických charakteristik, ekonomické a legální podmínky pro podnikání na tuzemském trhu. Úroveň konkurence. Faktory úspěšnosti tržně orientovaného subjektu.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- porozumět důsledkům transformace české ekonomiky na současné postavení podniků na světovém trhu- rozvíjet výzkumné a analytické postupy pro přípravu marketingové strategie firmy- pracovat v týmu a prezentovat výsledky analýz
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKEEGAN, W J. -- SCHLEGELMILCH, B B.Global marketing management : a European perspective.Harlow:Financial Times, 2001.0-273-65572-8ZUSUNIER, J. -- LEE, J A.Marketing across cultures.Harlow:Pearson Education, 2009.978-0-273-71391-3ZMACHKOVÁ, H.Mezinárodní marketing.Praha:Grada, 2006.80-247-1678-XDLYNCH, R.European BusinessStrategies, An Analysis of Europes Top Companies.1992.0749407816DJEANNET, H.International Marketing Management.Houghton Mifflin Company, 1988.990000653XDKOTLER, P.Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola.Praha:Victoria Publishing, 1992.80-85605-08-2
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Anna Klosová, CSc.