Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a podniková politika (33F101)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 33F101 - Marketing a podniková politika, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata podniku a podnikání.Cíle a funkce podniku a jejich integrace.Typologie podniku.Podstata, pojetí a funkce marketingu.Marketingová koncepce a principy marketingového řízení podniku.Proces a metody marketingového výzkumu, informační systém.Kupní chování zákazníka, jeho podstata a význam.Marketingový mix, podstata, nástroje.Výrobek, cena, distribuce, marketingová komunikace, výrobní politika podniku.Život podniku.Organizační, majetková a kapitálová struktura podniku.Internacionální marketing, proces euroglobalizace a globalizace.Růst podniku, fúze a akvizice, transfer nákladů a daňové plánování.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni- na středních a nižších manažerských úrovních analyzovat problémy podniku a připravovat jejich řešení s ohledem na dopad ve výsledné výkonnosti,- identifikovat základní právní formy podnikání,- porovnat různé organizační struktury,- rozlišovat možnosti financování investičních projektů a provozní financování,- měřit výkonnost firmy,- charakterizovat možnosti financování,- vysvětlit podstatu měření výkonnosti,- objasnit úlohu pracovního kapitálu,- vyhodnotit efektivnost investičního projektu,- změřit využití kapacity podniku,- vysvětlit co je to marketing a jaká rozhodnutí musí marketéři činit, - popsat základní techniky marketingového výzkumu,- vysvětlit podstatu segmentace a tvorby značky,- vysvětlit základní strategie marketingového mixu,- popsat tvorbu marketingového plánu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3ZSYNEK, M. -- KISLINGEROVÁ, E.Podniková ekonomika.Praha:C.H. Beck, 2010.978-80-7400-336-3ZMIKOVCOVÁ, H. -- SCHOLLEOVÁ, H.Praktikum podnikové ekonomiky pro bakalářské studium.Plzeň:Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2009.978-80-7380-209-7DWÖHE, G. -- KISLINGEROVÁ, E.Úvod do podnikového hospodářství.Praha:C.H. Beck, 2007.978-80-7179-897-2DKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2

Požadavky

min. 60 bodů z testů

Garant

doc. Ing. Jan Heřman, CSc.

Vyučující

Ing. Jitka Černá, Ph.D.doc. Ing. Jan Heřman, CSc.Ing. Olga Horová, Ph.D.Ing. David Říha, Ph.D., MBA