Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a podniková politika (anglicky) (33F151)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 33F151 - Marketing a podniková politika (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata podniku a podnikání.Cíle a funkce podniku a jejich integrace.Typologie podniku.Podstata, pojetí a funkce marketingu.Marketingová koncepce a principy marketingového řízení podniku.Proces a metody marketingového výzkumu, informační systém.Kupní chování zákazníka, jeho podstata a význam.Marketingový mix, podstata, nástroje.Výrobek, cena, distribuce, marketingová komunikace, výrobní politika podniku.Život podniku.Organizační, majetková a kapitálová struktura podniku.Internacionální marketing, proces euroglobalizace a globalizace.Růst podniku, fúze a akvizice, transfer nákladů a daňové plánování.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni- na středních a nižších manažerských úrovních analyzovat problémy podniku a připravovat jejich řešení s ohledem na dopad ve výsledné výkonnosti,- identifikovat základní právní formy podnikání,- porovnat různé organizační struktury,- rozlišovat možnosti financování investičních projektů a provozní financování,- měřit výkonnost firmy,- charakterizovat možnosti financování,- vysvětlit podstatu měření výkonnosti,- objasnit úlohu pracovního kapitálu,- vyhodnotit efektivnost investičního projektu,- změřit využití kapacity podniku,- vysvětlit co je to marketing a jaká rozhodnutí musí marketéři činit, - popsat základní techniky marketingového výzkumu,- vysvětlit podstatu segmentace a tvorby značky,- vysvětlit základní strategie marketingového mixu,- popsat tvorbu marketingového plánu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZMACHEK, O. -- MACHEK, M.Essentials of business economics: exercises.Prague:Oeconomica, 2013.978-80-245-1925-8ZRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7ZROSS, S A. -- WESTERFIELD, R. -- JAFFE, J F.Corporate finance.Boston:McGraw-Hill, 2005.0-07-123844-1DKotler, P., Wong., V., Saundres, J., Armstrong, G., Principles of Marketing, 2005, ISBN 01-3146-918-5

Požadavky

min. 60 bodů z testů, min.20 bodů z každého předmětu

Garant

doc. Ing. Jiří Hnilica, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jiří Hnilica, Ph.D.Ing. Daniela KolouchováIng. Martin Machek, Ph.D.Ing. et Ing. Ondřej Machek, MBA, Ph.D.