Předmět Média (německy) (33F412)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 33F412 - Média (německy), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
• Definice ekonomiky informací a druhů médií.• Celkový přehled a vývojové trendy trhu médií.• Využívání médií (digitální vs. tištěné, online vs. offline atp.).• Prodej a distribuce redakční látky a obsahu.• Strukturální změny reklamního trhu.• Marketing inzerce.• Organizace a management v mediálním podniku.• Demokratizace médií.• Případové studie českých i zahraničních firem působících v oblasti médií.• Best Practices (nejlepší praxe) v sektoru médií a diskuze s odborníky z praxe.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu studenti budou studenti umět:• popsat sektor médií a související trendy;• popsat strukturální změny v užívání médií;• popsat strukturální změny reklamního trhu;• vysvětlit marketingové strategie využívané v médiích;• charakterizovat hlavní organizace a instituce, které v daném sektoru působí či ho ovlivňují;• analyzovat strategickou pozici významných firem v daném sektoru.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZRUß, -- MOHL, S.Journalismus - Das Hand und Lehrbuch.2003.ZSTEINIGER, C.Medienmärkte, Medienwettbewerb, Medienunternehmen, die ökonomischen Institutionen des deutschen dualen Rundfunksystems aus Sicht der Akteure.2005.3889273211DMedienmoguln, Meinungsmacher,Marktbeherrscher: Wer bestimmt die internationale Medienszene?.1997.3453123115
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.