Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Média (německy) (33F412)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 33F412 - Média (německy), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

• Definice ekonomiky informací a druhů médií.• Celkový přehled a vývojové trendy trhu médií.• Využívání médií (digitální vs. tištěné, online vs. offline atp.).• Prodej a distribuce redakční látky a obsahu.• Strukturální změny reklamního trhu.• Marketing inzerce.• Organizace a management v mediálním podniku.• Demokratizace médií.• Případové studie českých i zahraničních firem působících v oblasti médií.• Best Practices (nejlepší praxe) v sektoru médií a diskuze s odborníky z praxe.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu studenti budou studenti umět:• popsat sektor médií a související trendy;• popsat strukturální změny v užívání médií;• popsat strukturální změny reklamního trhu;• vysvětlit marketingové strategie využívané v médiích;• charakterizovat hlavní organizace a instituce, které v daném sektoru působí či ho ovlivňují;• analyzovat strategickou pozici významných firem v daném sektoru.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZRUß, -- MOHL, S.Journalismus - Das Hand und Lehrbuch.2003.ZSTEINIGER, C.Medienmärkte, Medienwettbewerb, Medienunternehmen, die ökonomischen Institutionen des deutschen dualen Rundfunksystems aus Sicht der Akteure.2005.3889273211DMedienmoguln, Meinungsmacher,Marktbeherrscher: Wer bestimmt die internationale Medienszene?.1997.3453123115

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.