Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mediální kontexty kultury (3AM295)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3AM295 - Mediální kontexty kultury, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Dominantní versus alternativní paradigma médií aneb dobrá, či zlá média 2. Masová komunikace jako speciální druh komunikace3. Modely masové komunikace4. Vliv a účinky médií5. Tisková zpráva, tisková agentura jako počátek bytí v mediálním prostoru 6. Analýza mediálních obrazů kulturních událostí I.7. Mediální formáty - zpráva, umělecká kritika, televizní reportáž 8. Zákonitosti zpravodajství I. - zpravodajské hodnoty, agenda settings aneb co dostat do médií9. Analýza mediálních obrazů kulturních událostí II. 10. Zákonitosti zpravodajství II. - gatekeeping aneb jak se dostat do medií11. Zákonitosti zpravodajství III - institucionální reflexe médií 12. Analýza mediálních obrazů kulturních událostí III.13. Jak využívat potenciál médií

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti obeznámeni s klíčovými teoriemi popisující fungování mediálního průmyslu. Díky praktickým cvičením bude schopen aktivně využívat potenciál jak tištěných, tak audiovizuálních médií k propagaci kulturních aktivit.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZJIRÁK, J. -- KÖPPLOVÁ, B.Média a společnost.Praha:Portál, 2007.978-80-7367-287-4ZREIFOVÁ, I.Slovník mediální komunikace.Praha:Portál, 2004.80-7178-926-7ZPOSTMAN, N.Ubavit se k smrti : veřejná komunikace ve věku zábavy.Praha:Mladá fronta, 1999.80-204-0747-2ZTRAMPOTA, T.Zpravodajství.Praha:Portál, 2006.80-7367-096-8DHESMONDHALGH, D.The cultural industries.Los Angeles:Sage, 2007.978-1-4129-0808-5DMCLUHAN, M.Člověk, média a elektronická kultura : výbor z díla.Brno:Jota, 2000.80-7217-128-3DTHOMPSON, J B.Média a modernita : sociální teorie médií.Praha:Karolinum, 2004.80-246-0652-6DHARTLEY, John a FISKE, John, ed. Understanding news. London: Routledge, 1995. ISBN 0-415-03933-9.

Požadavky

žádné

Garant

prof. Václav Riedlbauch

Vyučující

Mgr. Mario Kubaš, Ph.D.prof. Václav Riedlbauch