Předmět Management produkce v jednotlivých segmentech kreativní kultury (3AM493)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3AM493 - Management produkce v jednotlivých segmentech kreativní kultury, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do problematiky managementu výroby v kreativní kultuře, umělecké druhy a žánry, segmentace trhu, specifika výroby v jednotlivých oborech2. Aktuální situace divadelní, filmové, hudební a rozhlasové výroby v ČR3. Divadelní projekt, jeho příprava, rozpočet a management4. Filmový projekt, jeho příprava, rozpočet a management5. Kreativní kultura v televizi, televizní projekt, jeho příprava a management6. Fundraising – formy a způsoby financování divadelní a filmové produkce7. Základy filmové a televizní technologie výroby8. Základy hudební a rozhlasové technologie výroby9. Management divadla10. Management filmové výroby11. Management hudební a rozhlasové výroby12. Koprodukce a další formy mezinárodní spolupráce při výrobě a prezentaci uměleckého díla13. Distribuce – cesty od producenta k zákazníkovi a tržní uplatnění produktu
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou mít studenti přehled o procesech přípravy a realizace uměleckých děl v oblasti divadla, filmu, hudby, rozhlasu a televize v návaznosti na již absolvované kurzy v oblasti managementu, marketingu a podnikové ekonomiky. Na základě osvojených znalostí budou schopni plánovat a řídit výrobu díla, realizovat jednotlivé fáze výroby a sestavit odpovídající rozpočet. Získají orientaci v nezbytném technologickém vybavení a v požadavcích na personální zabezpečení uměleckých projektů v jednotlivých uměleckých oborech.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZDVOŘÁK, J.Kreativní management pro divadlo, aneb, O divadle jinak : kapitoly k tématu realizace divadla.Praha:Pražská scéna, 2004.80-86102-53-XZCLEVÉ, B.Film production management.Amsterdam:Elsevier/Focal Press, 2006.0-240-80695-6DHARK, I R. (ed.).Exhibition, the film reader.London:Routledge, 2002.0-415-23518-9DHANZLÍK, J.Kariéry Skriptek. Trh práce, pracovní proces a konstrukce genderu v české filmové a televizní výrobě.2011.ISSN 0862-397XDROCKETT, K. -- ROCKETT, E.Film exhibition and distribution in Ireland, 1909-2010.Portland:Four Courts Press, 2011.978-1-84682-316-9DBURGESS, R. The Art Of Music Production. 3rd Edition. ISBN 1-8444-9431-4.DDANIELIS, A. Česká filmová distribuce po roce 1989, in: Iluminace 1/2007, s. 53-104. ISSN 0862-397X.DDOWNEY, M. The Film Finance Handbook. 2007. ISBN 0-9550-1432-8.DVýroba a prezentace audiovizuálních děl 1. FAMU 1992. ISBN 80-85467-63-1.DVýroba a prezentace audiovizuálních děl 2. FAMU 1992. ISBN 80-85467-64-X.
Požadavky
žádné
Garant
Mgr. Jan Hanzlík, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Jan Hanzlík, Ph.D.