Předmět Marketing 1 (3BE223)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3BE223 - Marketing 1, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing, marketingová koncepce a tržní orientace 2. Marketingové mikroprostředí a makroprostředí 3. Marketingový výzkum 4. Segmentace a targeting 5. Značka a brand positioning 6. Marketingový mix: produkt 7. Marketingový mix: cena8. Marketingový mix: komunikace 9. Marketingový mix: dostupnost 10.Marketingové plánování 11.Role marketingu ve firmě
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - vysvětlit, co je to marketing, marketingová koncepce a tržní orientace; - popsat základní faktory marketingového prostředí; - vytvořit jednoduchou analýzu PEST (pro danou situaci); - navrhnout vhodnou formu marketingového výzkumu (pro danou situaci); - vysvětlit podstatu segmentace a navrhnout vhodná segmentační kritéria (pro danou situaci); - vysvětlit, co je to hodnota značky, brand positioning a brand image; - navrhnout vhodný positioning značky (pro danou situaci); - vysvětlit základní strategie marketingového mixu; - navrhnout vhodný komunikační mix (pro danou situaci); - vytvořit jednoduchý marketingový plán.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Boston:Pearson Education, 2012.978-0-273-75336-0DMACHKOVÁ, H. -- KRÁL, P. -- LHOTÁKOVÁ, M. a kol.International Marketing.Praha:Nakladatelství Oeconomica, 2010.978-80-245-1643-1
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.