Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Řízení vztahů se zákazníky (3MA322)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MA322 - Řízení vztahů se zákazníky, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Úvod do CRM, Customer Value MeritocracyPozice CRM v podniku, nástroj IT nebo strategie?Hodnota pro zákazníka, modely zvyšování hodnoty/spokojenosti/kvalityZákaznické profilyŘízení zákazníků dle hodnotyCRM ve vztahu k řízení obchodního cykluDalší využití CRM Zavedení CRM ve firmě – řízení projektuSoftwarové CRM aplikaceKontaktní centraBusiness Intelligence – získávání znalostíBrand management

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- popsat význam problematiky CRM v celopodnikovém měřítku,- identifikovat, a v praxi správně aplikovat odbornou terminologii, - určit požadavky na výběr vhodné CRM strategie podniku, - diskutovat relevantnost nástrojů a (segmentovaného) přístupu vůči zákazníkům z pozice podnikového managementu, - zdůvodnit důležitost řízení vztahů se zákazníky,- měřit a rozlišit hodnotu zákazníků v zákaznickém portfoliu podniku, - naplánovat implementaci CRM v podniku (z podnikohospodářského hlediska),- využít a zhodnotit dosažených znalostí při řízení obchodního cyklu,- navrhovat základní rámce marketingové kampaně.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZLEHTINEN, J.Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1814-9ZCHLEBOVSKÝ, V.CRM -řízení vztahů se zákazníky.Brno:Computer Press, 2005.80-251-0798-1DSTORBACKA, K. -- LEHTINEN, J.Řízení vztahů se zákazníky : (customer relationship management).Praha:Grada, 2002.80-7169-813-XDFREELAND, J G.The ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability.New York:McGraw-Hill, 2003.0-07-140935-1DWESSLING, H.Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře.Praha:Grada, 2003.80-247-0569-9DSCHIFFMAN, L G. -- KANUK, L L.Nákupní chování.Brno:Computer Press, 2004.80-251-0094-4DBURNETT, K.Klíčoví zákazníci a péče o ně : [KCRM - key customer relationship management].Praha:Computer Press, 2002.80-7226-655-1DVLČEK, R.Hodnota pro zákazníka.Praha:Management Press, 2002.80-7261-068-6

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Ludmila Mládková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Karel Kolišdoc. Ing. Ludmila Mládková, Ph.D.