Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategie a podnikatelský plán v MSP (3MA546)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MA546 - Strategie a podnikatelský plán v MSP, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Základní pojmy a poznatky tvorby strategie rozvoje firmy a podnikatelských plánů, metody hodnocení strategických rozvojových záměrů a podnikatelských projektů. Tvorba komplexní strategie rozvoje firmy včetně formulace dílčích strategií, tvorba podnikatelských plánů.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět:- definovat proces tvorby podnikatelského plánu,- určit vhodné formy hodnocení podnikatelského plánu,- popsat strategické řízení v malé a střední firmě,- vybrat vhodné typy strategií,- identifikovat slabá a silná místa ve strategickém řízení firmy,- navrhnout podnikatelský plán pro založení malé, resp. střední firmy nebo pro již existující firmu,- posoudit podnikatelský záměr jiného podnikatelského subjektu, včetně oponování jeho realizovatelnosti,- ukázat a interpretovat podnikatelský plán před potenciálním investorem,- připravit strategický rozvojový záměr malé, resp. středně velké firmy,- zhodnotit a zoponovat vhodnou strategii.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSRPOVÁ, J. -- SVOBODOVÁ, I. -- SKOPAL, P.Podnikatelský plán a strategie.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-4103-1DKORÁB, V. -- REŽŇÁKOVÁ, M. -- PETERKA, J.Podnikatelský plán.Brno:Computer Press, 2007.978-80-251-1605-0DDEDOUCHOVÁ, M.Strategie podniku.Praha:C.H. Beck, 2001.80-7179-603-4DOSTERWALDER, A. -- PIGNEUR, Y.Tvorba business modelů : příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev.V Brně:BizBooks, 2012.978-80-265-0025-4DFOTR, J. -- ŠPAČEK, M.Tvorba strategie a strategické plánování : teorie a praxe.Praha:Grada Publishing, 2012.978-80-247-3985-4DŠMÍDA, F.Strategie v podnikové praxi.Praha:Professional Publishing, 2003.DJIRÁSEK, J A.Strategie : umění podnikatelských vítězství.Praha:Professional Publishing, 2003.DCAMPBELL, D. -- STONEHOUSE, G. -- HOUSTON, B.Business strategy : an introduction.Oxford:Elsevier Butterworth-Heinemann, 2002.0-7506-5569-0DGRANT, R M.Contemporary Strategy Analysis.London:Blackwell Publishers, 2002.063123136DPORTER, M E.Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů.Praha:Victoria Publishing, 1994.80-85605-11-2DBLANK, S G. -- DORF, B.The startup owner's manual : the step-by-step guide for building a great company.Pescader:K&S Ranch, 2012.978-0-9849993-0-9

Požadavky

Podmínkou absolvování testu je 50 % úspěšnost. Za neomluvenou neúčast na tutoriálu bude strženo 5 bodů.

Garant

Ing. Ivana Svobodová, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.Ing. Ivana Svobodová, Ph.D.