Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Moderní trendy v malém a středním podnikání (3MA547)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MA547 - Moderní trendy v malém a středním podnikání, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

• Role marketingu a marketingové komunikace v podnikání• Od hodnoty pro zákazníka ke komunikační myšlence – propojení cílové skupiny a USP/positioningu• Proces přijetí produktu zákazníkem, koncepty ZMOT, FMOT a SMOT• Finančně nenáročné formy marketingové komunikace - Guerilla marketing, WOM marketing, Public relations, Direct marketing, Content marketing – blogy apod.• Online marketing - zvyšování komerční úspěšnosti webu, marketing ve vyhledávačích, marketing v sociálních médiích, e-mail marketing, display reklama• Vyhodnocování efektivity komunikačních kampaní• Prodej jako nástroj k zachování likvidity start-upu - mapa prodejního procesu produktu, sales pitch a USP/positioning.• Následné prodejní optimalizace – jednotlivých prodejů (transakcí), jednotlivých zákazníků a byznysu (počtu zákazníků). Práce s konverzními poměry. • Umění brandingu – význam budování značky.• Tvorba osobního brandu podnikatele

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:• Vysvětlit roli marketingu a marketingové komunikace v podnikání• Rozlišit a efektivně využívat nástroje marketingové komunikace • Připravit koncept efektivní komunikační kampaně pro start-up • Zhodnotit navržený komunikační plán z hlediska jeho přínosů pro start-up• Vyhodnotit efektivitu komunikační kampaně• Navrhnout prodejní proces vhodný pro konkrétní start-up• Navrhnout strategii rozvoje vlastní „osobní značky“

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2010.978-80-247-3541-2DLOVE, P. -- LATTIMORE, R.International trade : free, fair, and open?.Paris:Organisation for Economic Co-operation and Development, 2009.978-92-64-06024-1DGIBSON, R. (ed.).Nový obraz budoucnosti : přední osobnosti světového managementu a sociálního myšlení o budoucnosti podnikání, konkurence, řízení a trhu.Praha:Management Press, 2000.80-7261-036-8DPAVLÍČEK, A.Nová média a sociální sítě.Praha:Oeconomica, 2011.978-80-245-1742-1DKARLÍČEK, M.Češi a sociální sítě.2010.ISSN 1214-9594DMOLNÁR, Z.Jak využít sociální sítě v podnikání.2011.ISSN 1210-9479DKAPUTA, C.Staňte se značkou : osobní branding, aneb, Jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch.Praha:Management Press, 2011.978-80-7261-234-5DBOČEK, M. -- JESENSKÝ, D. -- KROFIÁNOVÁ, D.POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2840-7DCLOW, K E. -- BAACK, D.Reklama, propagace a marketingová komunikace.Brno:Computer Press, 2008.978-80-251-1769-9DJANOUCH, V.Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2010.978-80-251-2795-7DLEVINSON, J C.Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-3546-4DSTERNE, J.Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-3340-8DSVOBODA, V.Public relations : moderně a účinně.Praha:Grada, 2009.978-80-247-2866-7DFREY, P.Marketingová komunikace : nové trendy 3.0.Praha:Management Press, 2011.978-80-7261-237-6DKAŠPAROVÁ, K. -- KUNZ, V.Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4480-3DVISSER, W.The age of responsibility : CSR 2.0 and the new DNA of business.Chichester:John Wiley & Sons, 2011.978-0-470-68857-1DLEVINSON, J C.Guerilla marketing.Brno:Computer Press, 2009.978-80-251-2472-7DOSTERWALDER, A. -- PIGNEUR, Y. -- CLARK, T.Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers.Hoboken:John Wiley & Sons, 2010.978-0-470-87641-1DKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4150-5

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.

Vyučující

Ing. Jan MarešIng. Jan MísařIng. Ondřej Pešekdoc. Ing. Jitka Srpová, CSc.