Předmět Základy marketingu a marketing umění (3MG191)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG191 - Základy marketingu a marketing umění, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing, marketingová koncepce a tržní orientace 2. Marketingové mikroprostředí a makroprostředí 3. Marketingový výzkum 4. Segmentace a targeting 5. Značka a brand positioning 6. Marketingový mix: produkt 7. Marketingový mix: cena 8. Marketingový mix: komunikace 9. Marketingový mix: dostupnost 10. Marketingové plánování v kultuře11. Marketing neziskových a komerčních organizací v kultuře
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - vysvětlit, co je to marketing, marketingová koncepce a tržní orientace; - popsat základní faktory marketingového prostředí (pro kulturní instituci); - navrhnout vhodnou formu marketingového výzkumu (pro danou situaci); - vysvětlit podstatu segmentace a navrhnout vhodná segmentační kritéria (pro danou kulturní instituci); - vysvětlit, co je to hodnota značky, brand positioning a brand image; - navrhnout vhodný positioning značky (pro danou kulturní instituci); - vysvětlit základní strategie marketingového mixu a popsat jejich využití v kultuře; - navrhnout vhodný komunikační mix (pro danou kulturní instituci); - vytvořit jednoduchý marketingový plán pro kulturní událost.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZJOHNOVÁ, R. -- ČERNÁ, J.Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví.Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1276-1ZKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2ZKARLÍČEK, M.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3ZKOZEL, R. -- MYNÁŘOVÁ, L. -- SVOBODOVÁ, H.Moderní metody a techniky marketingového výzkumu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3527-6DKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2DKAISER, M M.Strategické plánování v umění : praktický průvodce.Praha:Institut umění - Divadelní ústav v Praze, 2009.978-80-7008-236-2DANDREASEN, A. -- KOTLER, P.Strategic Marketing for Non-Profit Organisation.Englewood Cliffs New Jersey:Prentice Hall, 1991.0138519323
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Jitka Černá, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jitka Černá, Ph.D.Ing. Daniela Kolouchová