Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Spotřební chování (3MG214)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG214 - Spotřební chování, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět seznamuje s pohledem na spotřební chování, tak jak jej sleduje marketingový koncept. Charakterizuje hlavní oblasti spotřebních predispozic. Postihuje proces kupního rozhodování spotřebitelů a jeho proměny. Sleduje význam diferencí ve spotřebním chování z hlediska segmentace trhu a cíleného marketingu. Zachycuje i možnosti výzkumu spotřebního chování.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět:- postihnout obsah a marketingový význam predispozic spotřebního chování- zapojit znalost kupního rozhodování spotřebitele do marketingového přístupu- vybrat vhodný model spotřebního chování pro konkrétní marketingové rozhodování- vymezit podstatné diference ve spotřebním chování a uplatnit je ve spotřebním marketingu

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOUDELKA, J.Spotřební chování.Praha:Oeconomica, 2010.978-80-245-1698-1ZBÁRTOVÁ, H. -- BÁRTA, V. -- KOUDELKA, J.Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum).Praha:Oeconomica, 2007.978-80-245-1275-4ZZAMAZALOVÁ, M. a kol.Marketing.Praha:C.H.Beck, 2010.978-80-7400-115-4ZBÁRTA, V. -- BÁRTOVÁ, H.Homo spotřebitel.Praha:Oeconomica, 2012.978-80-245-1822-0DANTONIDES, G. -- RAAIJ, W F V.Consumer behaviour : a European perspective.Chichester:John Wiley & Sons, 1998.0-471-97513-3DDISMAN, M.Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele.Praha:Karolinum, 2011.978-80-246-1966-8DKOUDELKA, J.Segmentujeme spotřební trhy.Praha:Professional Publishing, 2005.80-86419-76-2DKOUDELKA, J.Spotřební chování a marketing.Praha:Grada, 1997.80-7169-372-3DKOUDELKA, J. a kol.Marketingový význam body image.Zlín:VeRBuM, 2012.978-80-87500-23-1DMOOIJ, M D.Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising.Thousand Oaks:Sage, 2011.978-1-4129-7990-0DSCHIFFMAN, L G. -- KANUK, L L.Nákupní chování.Brno:Computer Press, 2004.80-251-0094-4DSOLOMON, M R.Consumer behaviour : a European perspective.Harlow:Prentice Hall, 2010.978-0-273-71726-3DVYSEKALOVÁ, J.Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují.Praha:Grada, 2004.80-247-0393-9DVYSEKALOVÁ, J.Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky".Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3528-3DARNOULD, E.J., PRICE, L., ZINKHAN, G.M.,Consumers, McGraw-Hill/Irwin, 2 ed. 2004, ISBN 0-07-253714-0DAVERY, J. , KOZINETS, R., , BANWARI M., RAGHUBIR,P., WOODSIDE, A.: Consumer Behaviour, International 3rd ed., Open Mentis, Cincinnati 2013, ISBN 978-0-979-1336-4-0DUSUNIER, J. -- LEE, J A. Marketing across cultures. Prentice Hall; 6 ed., 2013. ISBN 978-0273757733

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.