Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Spotřební chování (anglicky) (3MG215)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG215 - Spotřební chování (anglicky), Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět seznamuje s pohledem na spotřební chování, tak jak jej sleduje marketingový koncept. Charakterizuje hlavní oblasti spotřebních predispozic. Postihuje proces kupního rozhodování spotřebitelů a jeho proměny. Sleduje význam diferencí ve spotřebním chování z hlediska segmentace trhu a cíleného marketingu. Zachycuje i možnosti výzkumu spotřebního chování.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti umět:- postihnout obsah a marketingový význam predispozic spotřebního chování- zapojit znalost kupního rozhodování spotřebitele do marketingového přístupu- vybrat vhodný model spotřebního chování pro konkrétní marketingové rozhodování- vymezit podstatné diference ve spotřebním chování a uplatnit je ve spotřebním marketingu

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSOLOMON, M R.Consumer behaviour : a European perspective.Harlow:Prentice Hall, 2010.978-0-273-71726-3ZSOLOMON, M R.Consumer behavior : buying, having, and being.Boston:Pearson, 2013.978-0-273-76731-2ZSCHIFFMAN, L G. -- KANUK, L L. -- WISENBLIT, J.Consumer behavior.Boston:Pearson Prentice Hall, 2010.978-0-13-700670-0DARNOULD, E.J., PRICE, L., ZINKHAN, G.M.,Consumers , McGraw-Hill/Irwin , 2004, ISBN 0-07-253714-0 DAVERY, J. , KOZINETS, R., , BANWARI M., RAGHUBIR,P., WOODSIDE, A.: Consumer Behaviour, International 3rd ed., Open Mentis, Cincinnati 2013, ISBN 978-0-979-1336-4-0DSCHIFFMAN, Leon G., KANUK, WISENBLIT, Joseph. Consumer Behavior 11th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2014. ISBN 978-0-13-254436-8DUSUNIER, J. -- LEE, J A. Marketing across cultures. Prentice Hall; 6 ed., 2013. ISBN 978-0273757733

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.