Předmět Základy marketingu pro informatiky a statistiky (3MG216)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 3MG216 - Základy marketingu pro informatiky a statistiky, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing, marketingová koncepce a tržní orientace2. Marketingové mikroprostředí a makroprostředí3. Marketingový výzkum4. Segmentace a targeting5. Značka a brand positioning6. Marketingový mix: produkt7. Marketingový mix: cena8. Marketingový mix: komunikace 9. Marketingový mix: dostupnost10. Marketingové plánování11. Využití IT v marketingu12. Řízení vztahů se zákazníky13. Měření efektivity marketingových aktivit
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti umět: - vysvětlit, co je to marketing, marketingová koncepce a tržní orientace; - popsat základní faktory marketingového prostředí; - vytvořit jednoduchou analýzu PEST (pro danou situaci); - navrhnout vhodnou formu marketingového výzkumu (pro danou situaci); - vysvětlit podstatu segmentace a navrhnout vhodná segmentační kritéria (pro danou situaci); - vysvětlit, co je to hodnota značky, brand positioning a brand image; - navrhnout vhodný positioning značky (pro danou situaci);- vysvětlit základní strategie marketingového mixu; - navrhnout vhodný komunikační mix (pro danou situaci);- vytvořit jednoduchý marketingový plán;- popsat současné možnosti využití IT v marketingu;- využívat vybraný software pro měření efektivity marketingových aktivit.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKARLÍČEK, M. a kol.Základy marketingu.Praha:Grada Publishing, 2013.978-80-247-4208-3ZKOTLER, P. -- NOVÝ, V.Moderní marketing : 4. evropské vydání.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1545-2DGEFFROY, E K.Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? : online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak.Praha:Management Press, 2013.978-80-7261-255-0DRUSSELL, E.The fundamentals of marketing.Lausanne:AVA Academia, 2010.978-2-940373-72-7DKARLÍČEK, M. -- KRÁL, P.Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu.Praha:Grada Publishing, 2011.978-80-247-3541-2DKOZEL, R.Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti.Praha:Grada, 2006.80-247-0966-X
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.Ing. Mgr. Jiří MaříkIng. Ondřej PešekIng. Václav Stříteský, Ph.D.Mgr. Radek Tahal, Ph.D.